Hej.
Jeg er ret ny i den her verden, så jeg overser sikkert bare et eller andet, men jeg er i hvert fald stødt ind i et par problemer, som jeg håber, der er en eller flere, der kan hjælpe mig med.
På dette website http://www.eadate.dk vil jeg gerne have ændret nogle forskellige ting i temaet. Jeg ved ikke, om spørgsmålene burde være i hver deres post, men nu er de lige samlet her - håber det går:
1. Farve
Jeg vil gerne ændre den mørkegrå farve i menufeltet, samt den mørkebrune boks hvori der står "under construction", og sidst men ikke mindst det mørkeblå felt nederst. Jeg har ledt og ledt i style.css og editor-style.css, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvor jeg kan ændre de farver. Jeg får enten ændret tekstfarven i stedet, eller også kan jeg slet ikke se nogen forandring, når jeg prøver at ændre det.
2. Slette tekst
I øverste højre hjørne står tlf.nr og forskellige kontaktoplysninger. I stedet for det der står nu, vil jeg gerne skrive:
DATE (og her skal jeg så have slettet telefon-ikonet)
De danske erhvervsakademiers
Videncenter for Turisme og Oplevelser
Minervavej 63 DK-8960 Randers SØ (kan evt. udelades)
Alternativt vil jeg gerne slette alt ovenstående og i stedet placere sociale medier deroppe (LinkedIn og Twitter), men det ved jeg heller ikke, hvordan der skal gøres.
3. Søgefeltet
Søgefeltet er afstumpet/skæv - der mangler noget i den ene side, og jeg forstår ikke lige hvorfor.
4. Der er stort begyndelsesbogstav ved alle ord i menuen, men jeg vil gerne have lille begyndelsesbogstav efter første ord. Kan man ændre det - og hvordan?
Tusind tak for hjælpen på forhånd!
Mvh Helle
not a support question