Hej
På min hjemmeside kimtams.dk har jeg på forsiden 5 indlæg - er det muligt at ændre rækkefølgen på disse?
På forhånd tak for hjælpen
mvh
Kim
Hej
På min hjemmeside kimtams.dk har jeg på forsiden 5 indlæg - er det muligt at ændre rækkefølgen på disse?
På forhånd tak for hjælpen
mvh
Kim
Vi skal lige have termerne på plads.
Indlæg (poster), sider eller kategorier?
indlæg, eller poster, er ordnet i dato-rækkefølge.
Sider er ordnet i alfabetisk orden per automatik men kan placeres i en valgt "nummer"-orden.
Kategorier er grupper af indlæg som ordnes i alfabetisk orden eller anden valgt orden.
Py ha det var mange ting på en gang.
Jeg bruger wp kun til at vise billeder.
Hvis jeg ser på min wp-konto hedder det indlæg der hvor jeg har 5 forskelige billedgrupper og det er rækkefølgen jeg gerne vi have ændret, således den første jeg har som hedder alt muligt bliver flytte til den sidste af de 5.
Ved ikke om det giver mening?
Jeg tror det er sider!
åbn dine sider for at redigere.
under side-egenskaber kan du indstille rækkefølge ved at tildele 1,2,3,4,5... til hver enkelt side.
Hvis du ikke kan se sideegenskaber så klik i øverste højre-hjørne på Skærmindstillinger og marker sideegenskaber.
Det er ikke sider men indlæg.
Under indlæg har jeg 5 grupper Alt muligt, madfoto, ejendomsfoto, børneportrætter og portrætter og det er den rækkefølge jeg gerne vil have ændret.
Det ville være mest logisk at den hedder siden men under sider har jeg kun to.
Hej
Jeg har fundet løsningen, Jeg kunne ændre dato for hvornår inlægget var lavet så ændrede rækkefølgen sig.
Tak for din tid
Kiggede lige på din hjemmeside. jeg tror du bruger systemet forkert og derfor bliver det for svært at forstå tingene.
Sider er til statiske oplysninger - indlæg til dynamiske.
Sammenlign WP med en avis:
Indlæg er nyhederne (og i standard-opsætningen er den nyeste nyhed altid på forsiden, øverst.
kategorierne er sektionerne (indland, udland, sport, erhverv).
sider er de faste oplysninger (om, udgiver, kontakt, hjælp).
Du skal være logget ind for at skrive.