På min side designbyk.dk har jeg 2 steder/sektioner på siderne: Design services, om os, design produkter og kontakt, som jeg bare ikke kan finde i Udseende/Appearance og dermed rette til? De 2 sektioner (About us og en kontakt form) vises ikke på forsiden, men på de 4 resterende sider. Hvordan tilpasser jeg dem?
2 sektioner (About us og Contact form) kan ikke tilpasses i appearance/udseende?
(8 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 9 years siden #
-
Det ligner at det er en one-page-skabelon du har brugt.
For lige at være sikker, leder du i Udseende > Tilpas?Hvis der ikke er noget dér, kan du prøve at gå ind og åbne forsiden. Måske findes der muligheder der.
Har du den rigtige hjemmeside? Hjemmesidens 7 facetterSkrevet 9 years siden # -
PS.
Fed side!Skrevet 9 years siden # -
Mange tak :)
Er endnu ikke så erfaren i Wordpress, men er målet at blive det.Ja, lige nu er det én side med rullende menu. Men ønsker at tilføje mere/andet indhold på siderne Design services, Om os, Design produkter og Kontakt. Har bare ikke lige fået layoutet til at se 100% ud som ønsket.
Ja, leder i Udseende>Tilpas.
Men her er sektionen 'About us' og Kontaktformen ikke at finde, så jeg kan rette til? Alt andet er der... Kan finde det i Hovedtemaet med ikke i undertemaet.Skrevet 9 years siden # -
Hej igen
Har lokaliseret denne fil functions.php og heri ser det ud til der står noget med de 2 sectioner?
<?php
function responsiveboat_setup() {
add_image_size('rb_latest_news_photo', 480, 480, true);
}
add_action('after_setup_theme', 'responsiveboat_setup');/* Theme Customizer */
function responsiveboat_customize_register( $wp_customize ) {$responsiveboat_parent_theme = get_template();
if( !empty($responsiveboat_parent_theme) && ($responsiveboat_parent_theme == 'zerif-pro') ):/* Remove About us section */
$wp_customize->remove_panel('panel_6');else:
/* Remove About us section and Contact us */
$wp_customize->remove_panel('panel_about');
$wp_customize->remove_section('zerif_aboutus_settings_section');
$wp_customize->remove_section('zerif_aboutus_main_section');
$wp_customize->remove_section('zerif_aboutus_feat1_section');
$wp_customize->remove_section('zerif_aboutus_feat2_section');
$wp_customize->remove_section('zerif_aboutus_feat3_section');
$wp_customize->remove_section('zerif_aboutus_feat4_section');
$wp_customize->remove_section('zerif_aboutus_clients_section');
$wp_customize->remove_section('zerif_contactus_section');endif;
Kan det hjælpe?
Noget jeg kan gøre for at få det frem i Udseende/Appearance og redigere i det der?Lige nu ser det faktisk ud til den sektion IKKE virker på mobilen :-/
/K
Skrevet 9 years siden # -
Er der et Theme Option menupunkt? Måske noget der ligner (Navnet på theme'et ell.lign.)?
Det virker ulogisk at et tema har en about us/contact funktion, og så er det deaktiveret i temaet. Måske er det fravalgt (med et umarkeret flueben) et eller andet sted.
Alternativt er jeg nødt til at kigge selv. Men det er mit job, så det kan jeg desværre ikke tilbyde gratis.
Jeg har løst det - har fjernet koden og nu ser det ud til at virke. Ved ikke hvorfor det er lavet sådan - ret ulogisk ja! Men nu virker designbyk.dk som den skal, så skal bare bygges på og SEO optimeres yderligere.
Tak for hurtige og professionelle svar!
En god side om contactform: http://www.wpbeginner.com/showcase/best-practices-of-contact-form-page-designs-in-wordpress/
Skrevet 9 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
resolved