jeg har domæne og ftp klient på plads, men bøvler helt vildt med at få instalation af WP til at virke. hvis du kan hjælpe mig med det praktiske (guide mig over tlf) med at få alt til at virke, så kan jeg faktureres 500 kr. Gerne aften (14. november) - tak, BR Morten
500 kr. for at hjælpe mig med at sætte Wordpress op
(5 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 3 years siden #
-
Når du skriver "alt", så kan det jo spænde fra at installere Wordpress 1-2-3 til et specialsyet site med fanzy template, et væld af komplicerede plugins og integration med Danmarks Akvarium.
Kan du beskrive hvilke problemer du har, og hvad der er planen for din opstart med Wordpress. Måske du bare skal have et puf for at kunne selv :-)/Frank
Skrevet 3 years siden # -
ja, det var uklart. jeg skal kun have hjælp til at sætte mysql op på server og installere wp på min computer og flytte filer op på serveren, så jeg selv kan opsætte domæne. mail mig på mnnprivat[at]post.tele.dk, hvis du kan hjælpe mig.
Skrevet 3 years siden # -
Hvor har du hotel?
Mvh
Jacob askSkrevet 3 years siden # -
ja, det var uklart. jeg skal kun have hjælp til at sætte mysql op på server og installere wp på min computer og flytte filer op på serveren, så jeg selv kan opsætte domæne.
Du kan da starte med at få lidt styr på begreberne.
Din udbyder sætter domæne og database op. Så får du nogle koder til ftp og database, du skal bruge for at installere WordPress.
Du installerer ikke WordPress på din computer. Du henter installationspakken ned på din computer, pakker den ud og uploader den til serveren hos din udbyder. På serveren installerer du WordPress. Proceduren står i ultrakort form (se Installering) her:
I øvrigt har mange udbydere 1-klik-installation af WordPress, så det kunne du jo starte med at undersøge.
Skrevet 3 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question