Hej Alle :-)
Midt i alle disse tekniske spørgsmål, og svar fra utrolig hjælpsomme mennesker, har jeg fået en større og større nysgerrighed på hvad I andre bruger jeres Wordpress-installation til, og hvilke mål I har med den?
Man kan jo se I forummet at vi alle spæner rundt i trædemøllen for at forbedre kode, installere lækre plugins, og selvfølgelig lægge spændende bloggs ud til vores brugere/læsere.
Men hvilket mål går DU efter i alt dette arbejde, og synes du at du har nået det?
----------------------
Og så må jeg selvfølgelig starte med mig selv :-)
Mit site er: http://www.kulturfoto.dk
Indholdet: Jeg laver en slags fotojournalistik fra kulturelle arragementer, som jeg så bruger Wordpress til at formidle ud til interesserede. Det kan være arrangøren, dem der deltager, eller blot folk der er interesseret i fx dans, koncerter, teater m.m.
I mine øjne ser Wordpress faktisk ret professionelt ud ganske hurtigt, og jeg har oplevet at jeg har fået meget større opmærksomhed som fotograf når jeg lægger noget journalistik med op til billederne, end når jeg blot lægger fotos op i "offentlige" foto-forums på nettet.
P.t. bliver det mest en "Feel Good" side, kunne man jo kalde den, i og med journalistikken ikke er dyb, men jeg håber jeg får lidt mere dybde i artiklerne på længere sigt, bl.a. med nogle flere interviews, når jeg lærer lidt mere kommunikation.
Mål: Mit mål er først og fremmeste at kunne vise en ajourført CV/Portfolio, forstået på den måde at folk meget hellere vil se hvad jeg er i gang med, end de vil læse nogle kedelige A4 sider, eller kigge i en gammeldags fotomappe.
Men selvfølgelig bliver målet så også at få min side til at se så professionel og appetitelig ud, at man ikke kan lade være med at læse artiklerne og se billederne.
Det savner jeg: Jeg håber altid på at brugerne kommer med noget respons enten via kommentarer eller afstemninger, men specielt det første har det holdt hårdt med. Så jeg savner virkelig noget dialog med brugerne.
Det komiske er at min artikel om barnestjernen fra MGP, Nicolai, er den eneste artikel der har givet en kommentarstorm, nemligt fra små forelskede skolepiger. Og selv om jeg har skrevet at jeg ikke kender Nicolai, og blot er fotografen, bliver jeg hver uge overvældet med kærlighedserklæringer ;-) Jeg kunne bare have ladet være med at godkende kommentarerne, men syntes efterhånden det er morsomt at "Boybands & pigefans" altid vil være een stor symbiose, så jeg har ladet dem stå. :-D
Jeg glæder mig til at høre om andres idéer og mål med deres WP site :-)
De bedste hilsner Peter
not a support question