Hvad vil det egentlig sige, når der efter en opdatering af Wordpress står følgende om et plug-in:
Advarsel: Dette plugin er ikke blevet testet med den nuværende version af WordPress.
Hvem tester? Plug-in'ets udvikler? Nogen hos Wordpress?
Hvad vil det egentlig sige, når der efter en opdatering af Wordpress står følgende om et plug-in:
Advarsel: Dette plugin er ikke blevet testet med den nuværende version af WordPress.
Hvem tester? Plug-in'ets udvikler? Nogen hos Wordpress?
Slet ingen, der ved det?
i dag skal plugin-udviklere opdatere deres plugins i forbindelse med opdatering af Wordpress for at sikre at pluginen stadigvæk er optimeret i brugen og at den sikkerhedsmæssigt overholder standarderne.
Jeg vil anbefale dig at finde en plugin som kan noget tilsvarende, men som er opdateret.
Det er muligt - men kan ikke anbefales - at overskrive denne sikkerhed. (jeg gjorde det selv engang da jeg ikke kunne finde alternativer til det hedengangne qTranslate, som gjorde det muligt at at arbejde med flere sprog).
Da jeg ikke kender den plugin som du har problemer med, kan jeg ikke give dig den præcise omgåelse opskrift.
I qTranslate skulle der ændres i en programlinie, så der stod:
define('QT_SUPPORTED_WP_VERSION', $wp_version);
Jeg arbejder stadigvæk med fler-sprogs-opsætninger men bruger i dag pluginen: WP Multilang
Stor tak for svaret. Jeg har i øjeblikket 3 plugins, som ikke er testet, og det er jeg ikke helt tryg ved. Det drejer sig om Dynamic Widgets, Favicon by RealFaviconGenerator og Widget Content Blocks. Findes der mon plugins, der uden problemer kan erstatte dem?
Kiggede lige på plugin-siden på wordpress.org for at se, hvor gamle dine plugins er.
Dynamic Widgets, 6 måneder, WP version 4.8.6
Favicon by RealFaviconGenerator, 8 måneder, WP version 4.8.6
Widget Content Blocks, 6 måneder, WP version 4.8.6
Det er jo ingen alder!
Jeg har nu prøvet at installere de nævnte plugins på min testside og jeg får ingen advarsel.
Direkte erstatning for de enkelte plugins tror jeg ikke du kan finde. Der findes mange widget manager plugins.
RealFaviconGenerator er lidt tricky på den ene side kan den generere faviconer til browseren - men det behøver man ikke en plugin til da det ligger i WP (kontrolcenter/udseende/tilpas/webstedsindentitet). Det som bekymrer mig er at pluginen åbenbart gemmer dine favicons på egen server og dermed kan give problemer i forbindelse med 3.parts coockies, EU-lovgivning - jeg aner jo ikke hvilke oplysninger den gemmer om mine besøgende.
Igen tak for din hjælp. Jeg har prøvet at generere et favicon uden RealFaviconGenerator, men det dukker kun op i Chrome-browseren, og det bekræftes af diverse test-sider.
Jeg vil nu med større fortrøstning køre videre med Dynamic Widgets og Widget Content Blocks.
Du skal være logget ind for at skrive.