Hejsa,
Kan det lade sig gøre og få en afstemmning på sin blog ligesom man kan med php-fusion?
Altså en afstemning ude i siden (sidebaren)
Venlig hilsen,
Kenneth
Hejsa,
Kan det lade sig gøre og få en afstemmning på sin blog ligesom man kan med php-fusion?
Altså en afstemning ude i siden (sidebaren)
Venlig hilsen,
Kenneth
Jada. Plugin'et Democracy AJAX Poll er populært (og fungerer godt).
Jeg har uploadet det i min plugins mappe men den bliver ikke vist under plugins?
Nogen der kan hjælpe? (:
Problemet er løst (:
Tak for hjælpen ThomasClause (:
Eller ikke helt løst (: Jeg vil godt vide hvordan jeg får min EGEN afstemning
Og kan man evt. få en dansk version af det ?
Eller ikke helt løst (: Jeg vil godt vide hvordan jeg får min EGEN afstemning
Og kan man evt. få en dansk version af det ?
Der er ikke mange danske plugins... Så du bliver nok nød til selv at oversætte det..
Du jeg ladge den ud på blogge n og prøvede og stemme fik jeg bare følgende bedsked:
Vælg venligst et gyldigt svar
Og jeg havde markeret et?
Jeg har lige opdaget at der er to steder man kan stemme der kommer også en nede i footern hvilket jeg ikke forstår hvorfor der gør og der nede kan man godt stemme?
Jeg har fjernet wp-polls og lagt democracy ajax poll ind men jeg skal lige have instruktion i hvordan det bruges ?
Nogen der kan hjælpe jeg lagde wp-polls ind på min blog og lavede en afstemning den kom fint frem i sidebaren men når man så valgte en af tingene og trykkede "vote" så skriv den at man skulle indtaste et gyldigt svar. Lidt tid efter fandt jeg ud af at afstemningen også kom nede i bunden af siden altså nærmest i footern og det nede kunne du godt stemme nogen der kan hjælpe mig?
Du skal være logget ind for at skrive.