Er der nogen af jer som har erfaringer med Appointment Booking systemer
hvor der ikke skal betales hvert år Jeg har set en som virker efter mine behov men den er ikke på dansk og koster hver år. Linker lige til siden så I har mulighed for at se hvad jeg mener http://appointzilla.com/
Den må MEGET gerne køre så den arbejder sammen med woocommerce.
Jeg har en booking nu men der kan kun komme en behandling ind så de ikke overbooker hinanden. SÅ den kan jeg ikke bruge Det er den her http://www.tychesoftwares.com/store/premium-plugins/woocommerce-booking-plugin
Hvis nogen har erfaringer med din vil jeg rigtig meget gerne høre om det snarest, da jeg hurtigst mulig kan få systemet til at køre
På forhånd 1000 tak
Appointment Booking
(5 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 8 years siden #
-
I betragtning af jeg kun kan lide et event plugin, og det kun fordi udvikleren er god, bør jeg ikke sige noget. Slet ikke om Woo ting. Men er du sikker på det med "overbooking" problem? http://www.tychesoftwares.com/woocommerce-booking-plugin-documentation#section3 er det ikke hvad der styres af "Lockout time slot after X orders"? Der er kommet mange opdateringer i August, September, Oktober. Har du testet dem? Og har du haft fat i udvikleren og foreslået det du gerne vil have?
Hvis du kommer frem til du må bruge det du har så kør kampagne på udvikleren for at få din vilje :) Giver det mening for produktet vil han høre efter. De har lige frem en "ideas and feedback" sektion http://feedback.tychesoftwares.com/
Hvis noget er bedre så skrot det - jeg synes bare mange konstant har bøvl med "events" ting.
Det med abonnements tricket er ved at blive standard for WP premium. Vil mene det kan forsvares i den her sammenhæng. Især hvis de også udvikler. Lidt mere end for et fikst og færdigt tema i hvert fald. Er udviklingen...
De har i øvrigt noget "life time" tilbud her http://www.tychesoftwares.com/tyche-softwares/important-tyche-softwares-announcement De ændrer til årlig efter 10. November. Hvis du mener de vil/kan optimere til dit brug kan det være en ide. Står ikke noget om pris.
We are giving existing customers opportunity to upgrade your current Tyche Softwares license to a lifetime Unlimited License before this change goes into effect. Purchase an Unlimited License before November 10th and receive lifetime support and updates.
Skrevet 8 years siden # -
Hej Bambo
Ja for jeg har virkelig prøvet med div behandlinger og brugt slot osv på den rigtige måde. Men men men når en booker ansigts behandling kl 8:00 d 5 november og en anden vil booke massage d 5 november kl 8 ja så er tiden stadig åben og kan bookes Det går jo på ingen måder.
Jeg har forklaret min webudvikler det her men der er endnu ikke nogen resultat. Programmet er købt her inden for 1 mdr tid så alle opdateringerne skulle jo være med
Og jeg forklarede at det system jeg havde brug for skulle kunne det som jeg linkede til øverst Dog havde jeg ikke dengang denne link men alligevel
Det må jeg høre dem ad om de ville Troede faktisk at jeg når det var købt kunne opdater hver gang der var en opdateringSkrevet 8 years siden # -
Nå, så er problemet lige det omvendte. Men når jeg kigger på det billede under
Please add your time (time slots) for your booking services here. For open-ended time slots, leave the end time unchanged.
While adding a time slot, do not leave the field “Maximum orders per time slot” as blank or 0. This will NOT show the time slot on the website.så virker det som om et 1 tal vil forhindre flere bestillinger på samme tid? "Please enter a numer to limit the number of bookings for this time slot".
Men som sagt jeg aner intet. Ved bare at den slags stabile systemer ikke hænger på træerne. Og så med Woo integration osv. Du er vel overordnet godt tilfreds, bortset fra en lille men vigtig detalje? Spørgsmål er om det er nok til at søge nyt, alternativer vælter ikke ind ;) Kan så vende den om og forsøge at påvirke nuværende produkt. Min erfaring er at de gode udviklere meget gerne hører på gode forslag. Ikke usandsynlig du kan påvirke hvis det er nødvendigt.
Hvis du lige har købt det vil du sikkert få opdateringer 1 år frem. Derefter skal du betale igen. Enten fuld pris eller med en vis rabat. Er typisk seutp. "Life time" til en højere pris er så "life time" det hele :) Hvad det så er! Hvis du virkelig føler for Woo og det booking plugin kan det give mening. Men ofte skifter folk produkter hurtigere end "life time", heh. Det ved de jo godt.
Skrevet 8 years siden # -
;-) jep lige præcis og jeg har også kun 1 tal i netop for jeg så også troede at dt fungerede
Jeg vil forsøge at kontakte dem med mit forslag. Måske de kan forklare hvordan jeg så skal gøre det..
uha hvor har jeg igen været naiv :-) fik at vide at den havde jeg for evigt Nå pyt jeg kan ikke gør så meget ved det nu
Jeg har det sådan at jeg tilfreds så beholder jeg samme produkt så længe det lever op til mine forventninger også selvom jeg må betale lidt.
Bambo du har været til stor hjælp. Uden tvivl vil jeg helst ha det her til at funger.
Så snart jeg har fundet ud af om det kan lade sig gøre lader jeg dig det høreSkrevet 8 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.