Hej, jeg er blevet henvist til denne side, da jeg står foran et større webprojekt og i den anledning gået igang med, at undersøge hvilket CMS jeg skal gøre brug af. Tidligere har jeg gjort brug af PHPfusion, men jeg har fundet en grænse for hvad det kan gøres ved lige netop det system, og derfor henvender jeg mig til jer kloge mennesker, som jeg håber kan besvare mine spørgsmål.
På min side skal jeg have et medlemsgalleri, hvor hvert mellem skal have noget teksten ved sit billed her tænker jeg blandet andet på Navn, Alder, Køn, Bosted mm. Sammen med det skal det være muligt at komme ind på en side om hver bruger hvor der så står en masse information om lige præcis det medlem.
Sidst men ikke mindst skal det være muligt for folk at søge efter en bruger der måske er 21 år eller bor på Amager.
Er alt dette muligt med Wordpress, eller er jeg ude i at skulle betale for en unik service istedet for?
Jeg håber jeg har forklaret min problem så i kan forstår det korrekt, ellers må i lige vende tilbage til mig.
not a support question