Jeg skal have lavet et baggrundsbilled for en specifik side (Ikke alle sider)
Jeg benytter SiteOrigin's Page Builder hvor man kan lægge det ind.
Men har man flere af dem der ikke er ens så duer det ikke.
Kan i hjælpe med hvordan et baggrundsbilled lægges på en specifik side?
Baggrundsbilled på en specifik side
(7 indlæg) (4 voices)-
Per2EdbSkrevet 7 years siden #
-
Jeg skal have lavet et baggrundsbilled for en specifik side (Ikke alle sider)
Jeg benytter SiteOrigin's Page Builder hvor man kan lægge det ind.
Men har man flere af dem der ikke er ens så duer det ikke.
Kan i hjælpe med hvordan et baggrundsbilled lægges på en specifik side?Jeg kender ikke til SiteOrigin Page Builder, men du må kunne bruge
featured_image
funktionen i WordPress.Skrevet 7 years siden # -
featured_image er desværre ikke løsningen da jeg har SiteOrigin Page Builder
Nu har jeg imidlertid fundet løsningen hvis jeg kan få billedet på JSON format men.....
Hvordan pokker får man det. Google giver adskillige fup programmer bl.a convert-x.pp.ua
der ender i reklamer!!! 3 programmer har jeg downlodet man de giver som lovet ikke JSON !!!!Kan i hjælpe
Skrevet 7 years siden # -
Brug buildeneren til at indsætte et BG image. Det burde man kunne gøre for en enkelt side ved at opstile en row og så strække billedet (content) lige som i andre buildere. De har en dokumentation og en support,så hvis du er i tvivl kunne du evt spørge dem eller se deres forum eller søge på Youtube. Der er i hvert fald tråde om det i deres forum.
Ejer https://web48.dkSkrevet 7 years siden # -
Ingen problem at lægge BG Image ind på 1 Row men jeg har mange Row på en side så det er ikke en løsning - desværre men tak
Skrevet 7 years siden # -
Alle mine fortrædeligheder skyldes ene og alene a table efterlader grid streger. Ellers var det løsningen.
Jeg har spurgt her plus på mange andre fora men intet virker. Google viser masser af samme spørgsmål.
Jeg tror det er WP strategi for at tvinge os til at vælge plugin evt købe plugin.
Lad mig høre andre! Er det bare mig eller er det virkeligt umuligt at bruge Table uden synlig boarder og grid
Vi er alt for mange der spilder tid på dette emne. Prøv at se Google!!!!Skrevet 7 years siden # -
Der er du helt gal på den, tildel en class eller et id til din table, og så kan du styre det med css
<table id="mycustomtable">
Og så kan du indsætte det nødvendige css til at style din tabel i dit tema - det er den korrekte måde, du behøver ikke et plugin
Er det fordi du ikke helt har styr på css, så kig på w3schools
Skrevet 7 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.