Jeg vil opgradere til wp2.2 - skal jeg benytte lejligheden og samtidig opgradere min php fra 4 til 5? Og mit tema er kommet i en ny version, skal jeg opgradere det nu også? Eller er det bedre at tage én ting ad gangen?
Bedst at opgradere det hele på én gang?
(5 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 5 years siden #
-
Det er da på alle måder bedst at tage en ting af gangen da du derved kan regne ud hvad der er gået galt hvis noget går galt.
Ved at opgradere det hele på en gang vil du aldrig kunne finde ud af hvad der lavede fejlen.
Skrevet 5 years siden # -
Tak for hjælpen: jeg opgraderede først php, tjekkede at alt fungerede og har nu installeret den nye wp - og alt ser ud til at fungere.
Rimelig let, må jeg sige (7-9-13)
Tak for, at du melder tilbage. Fortæl endelig hvordan det går med temaet også.
Hej igen, jeg har opgivet at opgradere temaet. Det vil tage alt for lang til at integrere alle de tilpasninger, jeg har gjort på den gamle version af temaet.
Jeg vil i stedet videreudvikle mit nuværende tema. I den nye wordpress er der en henvisning til, hvordan man gør sit tema widget-klar
http://automattic.com/code/widgets/themes
Det er faktisk rimeligt til at gå til, for mit tema er nu widget-klar: Jeg kan indsætte og redigere dem. Nu mangler jeg bare at smuksere sidebaren, alle mine pæne velordnede bokse er atomiseret til tilfældige streger, der flyder hist og pist.
Og så mangler jeg at finde ud af, om man kan installere nye widgets (fx billedvisning), men det går jeg ud fra man kan?
Skrevet 5 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
resolved