På et tidspunkt skal jeg oprette en bestillingsløsning med betaling, det drejer sig om udbringning af dagligvare. Siden bliver hostet One.com, og der har jeg set en løsning kaldet Stripe, er der nogen der har erfaring med det system, det ser enkelt ud.
Betalingsløsning Stripe
(5 indlæg) (3 voices)-
Rigtige mænd tager ikke backup, de græder.Skrevet 8 years siden #
-
Hej
Stripe er ret enkel, det forudsætter at dit domæne understøtter ssl, det kan du købe dig til + at serveren understøtter TLS 1.2, spørg one.com om dette.
//Marcelo
Ejer af Zirkel.dkSkrevet 8 years siden # -
Tak, Stripe kan køre på one.com men er fravalgt da kun håndterer Visa/dankort og ikke et rent Dankort, hvis det bliver til noget vil valget være ePay der har et plugin til WooCommerce samt samarbejder med Nets de håndterer Dankortet. Da butikken hovedsageligt er en fysisk butik og netdelen kun skulle være en service gjorde Nets priser at projektet ind til videre er stoppet.
Stripe havde ellers været en fin løsninge til lidt småhandel på nettet, men uden Dankort duer det ikke og nets er jo stadig den tunge del hvis man ikke har en reel netbutik.
Skrevet 8 years siden # -
Men er det nødvendigt med "rene" dankort ?.
Som jeg husker det, er en meget stor procentdel af alle kort VISA/Dankort - så du skal ofte en del penge på at få en meget lille del af de mulige købere med :-).
Blot til info...
Denne undersøgelse er fra 2014 - jeg tror forskellen er mere udtalt i dag:
Dankort – 5-10 %
Visa/Dankort – 70-80 %Hvorfor det ikke giver 100 er, at der også er VISA ELEKTRON m.v...
Skrevet 8 years siden # -
Det har du såmænd ret i, men vi har ikke analyseret så dybt på det endnu, så vi kender ikke helt behovet for et sådan tiltag.
Skrevet 8 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.