Jeg skal lave en hjemmeside i et betalingstema til en kunde. Jeg har ikke købt et tema tidligere og er derfor lidt usikker på, hvordan det fungerer.
Er det smartest, at det er kunden selv, der køber temaet i forhold til senere support? Eller kan jeg gøre det?
Skal jeg eller min kunde købe betalingstemaet?
(5 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 13 years siden #
-
Hmmmm hvad ville du sige ?
Mvh JohnSkrevet 13 years siden # -
Hej John.
Der skete en fejl, mens jeg ledte efter svar, så jeg kom til at oprette et spørgsmål, inden jeg havde ledt færdigt. Men nu har jeg rettet den uforståelige tekst til mit spørgsmål!:) fra Brita
Skrevet 13 years siden # -
Ja, det er jo egentligt et fuldstændigt validt spørgsmål
1) Du køber: Du har mulighed for at få supporten hos leverandøren, og det er jo dig kunden spørger. Men hvad så når jeres veje skilles - og kunden spørger efter dette (not likely, but anyway)....
2) Du køber på kundens vegne (eller kunden køber og mailer info til dig). Det er lidt mere besværligt at få support fra theme udvikleren. På themeforest.net f.eks, er det mange gange købskoden osv. der skal indtastes ved oprettelses i en leverandørs support forum osv. osv.
Jeg må indrømme, at jeg har taget nummer 1. Ud fra den betragtning, at support er mest i starten, mens man laver kunden side. Herefter kan man betragte designet som "leveret", altså at nu kører det hele og alle er tilfredse. Skulle der så opstå noget senere, er det jo noget I må tage op, alt efter hvilke løfter/garantier/ydelser du har lovet kunden fra starten af.
Men jeg tror at der er mange indvalgsmuligheder (hedder det sådan ?) omkring dette, hver har nok sin egen løsning.
Skrevet 13 years siden # -
Tak for dit supersvar Morten.
Det forklarer mig fuldstændig hvordan processen fungerer, og jeg tror, jeg tager den løsning, at jeg beder kunden vælge.Jeg har ikke brug for meget om nogen support, da jeg har arbejdet i temaet før. Jeg har bare aldrig selv købt det.
Men jeg har nu fået svar på det, jeg var i tvivl om.
Skrevet 13 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
resolved