Misforstå mig ikke, supportforummet drøner jo bare derudaf og jeg benytter det selv med stor glæde.
Jeg undrer mig bare over at menupunkterne på wordpress.dk ikke rigtig indeholder noget, og der er ikke kommet et indlæg i de sidste 6 måneder....
Misforstå mig ikke, supportforummet drøner jo bare derudaf og jeg benytter det selv med stor glæde.
Jeg undrer mig bare over at menupunkterne på wordpress.dk ikke rigtig indeholder noget, og der er ikke kommet et indlæg i de sidste 6 måneder....
Jeg giver dig fuldstændig ret i, at der er nogen ting, der står og blafrer i vinden i øjeblikket. Vi er en håndfuld, der vedligeholder wordpress.dk og gør det i den udstrækning vi har tid til det.
Ambitionerne rækker dog videre end det, men vi må tage det lidt ad gangen.
Er det ikke en ide at erstatte bloggen på wordpress.dk med en (for-) side, der skriver bare lidt nyt, f.eks. at version 2.71 er klar. Eller simpelthen stiller videre til forum. Synes dog en side med lidt tekst og links til bl.a. http://da.wordpress.org/ er bedre. I steder for en nærmest tom menu, og en åbenlyst forældet blog (version 2.5.1...)
Kniber det med kræfterne, giver jeg gerne en hjælpende hånd.
/Frank
Hej
Jeg er enig med Frank. Synes Wordpress.dk bare skulle overgå til ren forum side. Indtil der er kræfter til mere.
Måske lige inden da få opdateret forummet. F.eks. kunne jeg ikke få Forummet til at sende mig et nyt password. Heldigvis var jeg så heldig at Mark var hurtig til at hjælpe (Tak Mark).
Jeg vil da gerne være med til, at skrive et par tutorials osv. til sitet.
Men det kræver, at der kommer lidt mere styr på sitet, end der er nu.
Hvem styrer egentlig sitet, som det er nu?
Hej alle
Nu er det René, der står for både den danske oversættelse og har skaffet domænet wordpress.dk og står for selve siden mht. det tekniske og den slags. Jeg er bare en ydmyg hjælper med lidt flere rettigheder end jer andre.
René er en travl mand, men jeg har kontaktet ham med nogle forslag til, hvordan vi kan få WordPress DK til at køre lidt bedre med hjælp fra dygtige brugere, der har lysten og tiden til at gå ind i det.
Indtil da, må vi lige vente lidt. Jeg venter f.eks. på at Gmail skal begynde at virke igen.
Og lad mig da sige, at det glæder mit WordPress-hjerte, at der er andre, der vil bidrage til fællesskabet.
Tak for al responsen, den er meget velkommen. Men jeg vil ogsaa gerne lige tage fat i nogle af de ting, I skriver om.
1. Menupunkterne indeholder noget. Det har de gjort længe. Databasen er fucked - derfor vises der ikke noget (og indholdet er rigtignok ganske forældet). Jeg har i dag forsøgt at genoprette efter bedste evne (nu da det aabenbart er efterspurgt ;-) ).
2. Der er blevet skrevet paa bloggen inden for det sidste halve aar, men da databasen blev molestreret, maatte jeg gaa tilbage til en lokal backup, som var ret gammel. De backups, der laa paa serveren, var blevet slettet.
3. Bloggen har kørt WP 2.7 siden den udkom (som det fremgik af kildekoden). Jeg har dog lige nu opgraderet til 2.7.1.
4. Gaa over til kun at være forum? Tjo, det kan vi da godt. Jeg ser bare ikke formaalet? Hvordan giver det mere værdi?
5. Afsendelse af e-mails er et af de problemer, vi hele tiden har haft, siden Gigahost gav os en virtuel server. Alle deres overordentligt gode intentioner til trods, har det rent ud sagt været et helvede. Kampen pagaar og maaske flytter vi snart af selvsamme aarsag.
Hej René
Tak for indlægget og for det nye look på wordpress.dk. Du efterspørger bl.a. oversættelse af nogle af de officielle WordPress-sider. Hvis du lige kontakter mig off-line, så kan vi måske drøfte mulighederne?
Mvh. Georg
Du skal være logget ind for at skrive.