Tak for al responsen, den er meget velkommen. Men jeg vil ogsaa gerne lige tage fat i nogle af de ting, I skriver om.
1. Menupunkterne indeholder noget. Det har de gjort længe. Databasen er fucked - derfor vises der ikke noget (og indholdet er rigtignok ganske forældet). Jeg har i dag forsøgt at genoprette efter bedste evne (nu da det aabenbart er efterspurgt ;-) ).
2. Der er blevet skrevet paa bloggen inden for det sidste halve aar, men da databasen blev molestreret, maatte jeg gaa tilbage til en lokal backup, som var ret gammel. De backups, der laa paa serveren, var blevet slettet.
3. Bloggen har kørt WP 2.7 siden den udkom (som det fremgik af kildekoden). Jeg har dog lige nu opgraderet til 2.7.1.
4. Gaa over til kun at være forum? Tjo, det kan vi da godt. Jeg ser bare ikke formaalet? Hvordan giver det mere værdi?
5. Afsendelse af e-mails er et af de problemer, vi hele tiden har haft, siden Gigahost gav os en virtuel server. Alle deres overordentligt gode intentioner til trods, har det rent ud sagt været et helvede. Kampen pagaar og maaske flytter vi snart af selvsamme aarsag.