Hej
Jeg havde ved en fejl fået to ens billeder på forsiden af min side mc-test.dk og fandt så på at bruge en 'block'-funktion på det ene. Nu kan jeg ikke få hverken min Header eller nogen andre billeder frem på siden. Billederne ligger godt nok i biblioteket, men jeg kan ikke få dem ud på siden. Har prøvet 'Show' og flueben ud for de relevante billeder og så klikke på 'bulk action' Apply - men ingen billeder, øv, nu gik det ellers lige (forholdsvis) godt...
Håber på hjælp.
Mvh
Klaus Krabbe
Block - Brugte 'block' på et billede og nu kan jeg ingen billeder få frem
(8 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
@krabbe
Ser ud til at det funker.
ps hvorfor bruger du ikke den danske version af WPMvh JohnSkrevet 15 years siden # -
Funker? Der er ingen billeder i min browser. Ser siden rigtig ud hos dig?
Jeg har fået hjælp til at få siden til at køre, og det er vist lidt et tilfælde, at det ikke blev den danske - måske fordi vi tænkte, at siden så ville være nemmere at gøre 'international' med engelske tekster.
Mvh
Klaus KrabbeSkrevet 15 years siden # -
Skrevet 15 years siden #
-
Mystisk, i Explorer ser den rigtig ud, mens der ingen billeder er i Firefox. Prøvede at slette cookies, hvilket ikke hjalp. Ved du, om der findes kurser og/eller pædagogiske manualer til Wordpress-begyndere. Der er i hvert fald lang vej, før jeg bare vælter indhold på min side...
Mvh
Klaus KrabbeSkrevet 15 years siden # -
Jeg bruger kun Firefox så det er noget cache problem på din puter.
Prøv ctrl plus f5.Skrevet 15 years siden # -
Altså du højreklikkede på billedet og trykkede block? Har du et ad-blocker plugin eller lignende installeret?
Skrevet 15 years siden # -
Jeg har lige præcis fundet ud af, hvad der var galt. Jeg havde fået sat min side som en undtagelse i forhold til at loade billeder automatisk. Derfor blev der ikke vist nogen billeder. Hvordan det så er gået til :) - Tak for hjælpen.
Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question