Hej Alle,
Er det muligt at bruge Dreamweaver til Wordpress således, at man også kan se design og ikke kun koden.
Giver spørgsmålet nogle mening?
Dbh
Kim
Hej Alle,
Er det muligt at bruge Dreamweaver til Wordpress således, at man også kan se design og ikke kun koden.
Giver spørgsmålet nogle mening?
Dbh
Kim
Du kan bruge "dummy-content" når du designer i Dreamweaver - det er den eneste løsning (tror jeg)
Ok... Hvordan bruger man dette plugin? Har installeret det. Er også en smule bange for om det kan fucke det hele op :) ?
Aner ikke hvordan man bruger det plugin.
Laver mine templates med notepad, men installer http://easyphp.org/ på din pc så kan du afvikle lokalt og teste hvad du laver inden opload
Hvilket plugin?
Med "dummy-content" mener jeg, at du kan bruge "Lorem Ipsum" tekst under designfasen, og så klippe ud og overføre til WP bagefter.
Vi har nogen gratis wordpress design tema, som er lavet i Dreamweaver og så overført/uploadet til WP, det virker ganske fint.
Dreamweaver kan også genkende php-koder osv., og jeg har sjældent oplevet at den laver mudder i koderne, medmindre man gør noget forkert (også selvom man roder med det i designview).
@cms hvor er download ?
@jopa
Den har vores Webmaster vist ikke lige fået ordnet endnu, men skriv en mail til os på kontakt hjemmesiden med den du ønsker, så får du den tilsendt kvit og frit pr. email :)
Jeg tror måske det er noget med download båndbredde på serveren at den ikke er på sitet - kan lige høre ad. Men ellers bare smid en mail til de kontaktinfo der er, så får du en tilsendt.
Vi hjælper også gerne med integration eller unikke ønsker - det er dog mod en mindre men fair betaling, hvis det ønskes.
I Dreamweaver CS5 vil man kunne se sit WordPress tema i design view
Steffen Jørgensen : Det er plugin som kopier alt på din blog i format så du kan vise det i Dreamweaver (så vidt jeg forstår)
Fedt med CS5 ... Det vil glæde mig MEGET til :)
For at wordpress virker skal der jo ligge noget mysql nedenunder - så i har vel en easyphp eller xampp installert ?
... Dreamweaver i et vindue (eller en anden editor), og en browser i et andet.. hvad er spørgsmålet?
Jeres besøgende kommer jo ikke via dreamweaver så i skal alligevel teste med forskellige browsere (eller emulatore).
Du skal være logget ind for at skrive.