Hej
Jeg er ved at lave en ny hjemmeside i Wordpress 3.5.1 og jeg søger nogle gode og brugbare plugins til denne side..
Min side er en hjemmeside hvor folk kan sælge og købe brugte ting som folk har sat til salg. Selve salget og købet ordner folk selv indbyrdes og jeg har derfor intet med det at gøre.
Jeg har allerede forsøgt at installere forskellige plugins på min hjemmeside, men så gik siden og admin fuldstændig ned - Det er kun med ADMINISTRATORS hjælp, at den kom op og køre igen..TAK!!
Min ide med siden er følgende:
1.
folk kommer ind på siden for at lave en annonce med det som de har til salg og de skal have mulighed for at tilføje/uploade 1-2 eller 3 billeder pr. annonce.
2.
Man skal lade sig registrere for at lave en annonce og tilføje billeder, men de må gerne kunne se de annoncer der er på siden uden at være registreret.
3.
Når nogen skriver et svar/reagerer på en annonce, så skal annoncøren have en E-mail med besked om, at der er en der er interesseret i at købe det annoncerede eller ønsker at få yderlige oplysninger om den vare der er sat til sat.
Annoncørens E-mail må IKKE være synlig for andre en mig!! - VIGTIGT!
4.
Det skal også være således, at den der har lavet en annonce selv kan slette denne og billederne igen, når varen er blevet solgt.
5.
Hvis det er muligt, så ville det være meget ønskeligt fra min side hvis man kunne give de oprettede annoncer en max. levetid på 1 eller 2 måneder hvorefter de automatisk vil blive slettet sammen med de billeder der er knyttet til den enkelte annonce - der har overskredet tiden - 1 eller 2 måneder.
6.
Der kommer nok flere ønsker til siden når jeg kommer videre med den - men så vender jeg frygtelig tilbage :-)
Plugins jeg mener at skal bruge til min ver. 3.5.1.:
1.
Backup af siden og meget gerne af databasen også -jeg vil kalde dette en HASTESAG! :-)
2.
Login for de besøgende
3.
En ny og eventuel bedre mulighed for at skrive sin tekst/annonce
4.
Mulighed for de registrerede brugere, at tilføje billeder til deres tekst/annonce
5.
Plugins til at begrænse tiden på en annonce - 1 eller 2 måneder
6.
Der findes måske allerede et dansk salgs og købs plugins til ver. 3.5.1.
7.
Plugins så jeg kan sætte annoncer ind på siden eks. Google Adsense, Partner.ads, o.s.v.
Jeg kan sagtens søge og tilføje nye plugins i Wordpress, men der er åbenbart nogen der ikke virker og får siden til at gå ned, det er derfor jeg spørger om hjælp/ideer til de plugins og det kan jo være at du har installeret en af dem og konstateret, at den/de virker som de skal.
Det var en lidt lang redegørelse for så lidt, men jeg vil hellere oplyse for meget end for lidt..
resolved