Hej
Min hjemmeside er i øjeblikket udsat for et bruce force attack, hvor der i løbet af det sidste døgn har været genereret over 1.000 forskellige IP-adresser og prøvet 4.000 forskellige passwords. Så det er vist en computer, der bare bliver ved og ved. Jeg har forsøgt at læse om det og beskytte min hjemmeside bedst muligt, og jeg har også en premium version af Wordfence, men jeg synes alligevel det er irriterende. Min hjemmeside er en lille én, og der kommer kun mellem 2 og 16 unikke brugere forbi om dagen, og efter det her angreb, kan jeg af gode årsager slet ikke holde styr på den faktiske trafik på hjemmeside, da de reelle brugere drukner i alle de falske IP-adresser. Før i tiden skete det også at nogen forsøgte at logge in, men det var i så lille en mængde, at det var til at holde styr på.
Er det bare en del af det at have en hjemmeside? Kommer det til at fortsætte ud i det uendelige? Eller kan man få det til at stoppe på nogen måde? Vil det hjælpe at lave en hjemmeside med noget andet end Wordpress?
Mvh.
Michelle
not a support question