Nogen som har et plug in, som de kan anbefale? pt er der flere plugins som er "offer" for spammails selvom captcha er installeret.
Captcha
(6 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 2 years siden #
-
har du aktiveret pluginen Akismet Anti-Spam? (følger med WP som standard)
Skrevet 2 years siden # -
Ja :)
problemet er pt. at der er nogle plug ins, som ikke er gode nok, når man ser på de mails der kommer i disse dage, hvor flere melder om crash. Så jeg skal have fundet et plug in, som er troværdigt.
Den nuværende - https://wordpress.org/support/topic/breaking-change-in-version-7/ har udvikler været smart, at lave det, så man ikke får meget ud af den gratis udgave, men skal købe (og jo, hvis det er seriøst, er køb en mulighed, men her er der tal om noget andet).Skrevet 2 years siden # -
Jeg forstår ikke rigtigt, hvad du vil opnå. Alle funktioner 100% gratis?
Jeg har følgende strategi for at undgå spam i kommentarfelterne og ulovlige indbrudsforsøg i administrationspanelet:
1) Alle mine sider er beskyttet med en Plugin "Hide login page", som ikke gør det muligt at bruge /wp-login/ eller /wp-admin/ (tidligere registrerede min security plugin op til 30 fejlede login forsøg om dagen nu er det nul)
2) På sider som tillader kommentarer er Akismet aktiveret og verificeret med API-nøgle, og alle kommentarer skal godkendes manuelt. (Akismet statistikken på mine sider viser at mellem 98,5 og 100% af spam fjernes automatisk (i faktiske tal er det ca 10 om måneden).
3) Sider med formodet mange kommentarer og debat aktivitet har jeg simpelthen tvunget til en Facebook gruppe ved at udelukke kommentarer og linke til fb-gruppen
4) Jeg administrerer også et dissideret debat-forum, men det er ikke sat i WP. I dette forum skal alle registrere sig, acceptere brugerbetingelser, reflektere over en simpel captcha og svare et dumt spørgsmål for at komme ind. Derudover er der tilknyttet en Honey-pot og en direkte bandlysning/re-direct for besøgende fra det tidligere Sovjet-union og kinesiske randstater.
(Dette kan selvfølgelig også sættes i wordpress)Skrevet 2 years siden # -
Ja, måske jeg lige skal tage den fra start:
Jeg har contact form 7, hvor hold tilmelder sig til en turnering. Der skal jeg have lagt en captcha ind, så vi undgår spammails. Så der er ingen login eller lign, når de skal udfylde, da det ikke er noget vi bruger og da det potentielt kan være alle som kan tilmelde sig og vi derfor ikke kan lave password og adgang.
Giver det mening?Skrevet 2 years siden # -
Ja, det giver mening.
Jeg har et par sider hvor der er oprettet en kontrakt-formular, dog ikke med contact form 7.
Jeg bruger WPForms som kun benytter Akismet, og MailPoet som ikke giver mig noget før der er svaret på en confirmation-mail.
Jeg har endnu ikke oplevet problemer med spam.
Contact form 7 skriver at de anbefaler at man bruger Akismet, reCaptcha og at man bruger "Ikke-tilladte ord i kommentarer" under Kontrolpanel/indstillinger/diskussion. pluginen WP-Ban er en mere avanceret udgave af den liste. Jeg har tidligere brugt den til at oprette en direkte bandlysning/re-direct for besøgende fra det tidligere Sovjet-union og kinesiske randstater.
Skrevet 2 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.