Der laves mange danske oversættelser til temaer og plugins af frivillige og amatører ligesom jeg.
Til dem der deler deres oversættelser vil jeg gerne sige tak, for det rykker helt sikkert ens projekt fremad, hurtigere end ellers forventet. Senest har jeg arbejdet med et woocommerce webshop-projekt, hvor ca 2300 tekster var oversat til dansk.
Men mange oversættelser havner også i ens egen skuffe/filmappe. jeg har selv lidt liggende til nogle kalender og mødedeltager plugins. Jeg har frivilligt sendt danske oversættelser af føromtalte programmer til udviklerne - men der er som om jeg er hele tiden er bag ud, fordi mine oversættelser først kommer med i næste opdatering, hvor der så igen mangler nogle sætninger at blive oversat.
Spørgsmål, hvor skal man gøre af sine oversættelser? Findes der et autoriseret website som holder styr på alle disse?
Med undtagelse af den store basis-sprogfil til WP, så bruger jeg dog alle disse oversættelser som vejledende og retter lystigt - slåfejl, stavefejl og forståelsesfejl samt tilpasser sprogbruget til mine brugere. Men igen noget af dette arbejde har generel karakter og kan måske bruges i en bredere kreds så, er der andre steder end dette forum, hvor man kan gøre opmærksom på sine opdagelser og forslag til rettelser?
not a support question