Hej alle,
Jeg er ved at oprette et subdomain. Har lavet en mappe på serveren "test"
Hvilket navn skal jeg kalde min databasehost?
Sitet hedder http://www.performancecoach.dk
Men når jeg skriver performancecoach.dk/test.mysql er der ikke hul i
gemmen?
Håber at der er nogle der kan hjælpe i denne travle tid ;-)
Hilsen Julie
resolved