Hej
Jeg går med en ide om at starte min egen dating side for bøsser og lesbiske. Jeg har kigget rundt på diverse internet sider omhandlende wordpress for at se om det skulle være muligt at finde tema eller plugins der gør at man kan forvandle sin hjemmeside til en dating side. Jeg finder det meget kompliceret at finde et godt tema og plugins der integrere alle de ting som en normal dating side indeholder.
Jeg tænker at min dating side skal indeholde følgende:
1. forside, med login, oprettelses knap, billeder og status opdateringer fra diverse bruger på siden.
2. Under oprettelsen skal man blive ledt videre til en betalings side hvor man kan vælge hvilken type "abonnement" man vil have og alt efter hvad man vælger er der nogle ting man ikke kan og andre ting man kan.
3. det skal kunne gøres sådan når man har oprette sig og kommer ind på sin startside på sin profil, så vil bøsserne se andre bøssers profiler og klikke på den for efter at se profilen og det samme for lebberne.
4. man skal kunne søge profiler på bagrund af landsdel, alder, højde osv
5. der skal være en chat så folk kan chatte med hinaden, flere chats rum og den skal understøtte video chat og privat chat. Lidt ala facebook hvor man kan chatte med sine venner på ens venneliste.
6. mulighed for tilføje venner til sin profil, lave statusopdateringer osv
Overordnet tænker jeg at min side skal være en en blanding af scor, hot og gf.
Er dette overhovedet muligt at lave med wordpress eller skal jeg ud have det lave af professionelle webdesigner?
I må meget gerne komme med forslag op løsninger til hvordan jeg kommer i gang med siden, eller skrive hvis kan bidrage til design af siden eller andet