Hej. Er der nogen der kan hjælpe med at få en stilling/tabellen af en fodboldrække synlig på wordpress og ikke kun som et link. Ala dette her: http://bchang.dk/team/teamShow.aspx?teamid=4549
DBU stilling på forsiden
(7 indlæg) (6 voices)-
Skrevet 12 years siden #
-
Når jeg kigger på resultatlisterne på dbubornholm.dk (eller dbufyn.dk) så ligner det noget som genereres når der spørges efter dem på siden i DBU's database - og den kan du ikke få adgang til.
Du kan når du besøger dbu's hjemmesider få adgang til udskrift som excel eller word doc.
Jeg tror ikke DBU deler disse informationer ud gratis til direkte brug på hjemmesider. Du må købe dem enten hos DBU eller hos bookmaker-firmaerne.
Måske boldklubben Chang har købt adgang til DBU eller blot indsætter info fra word-doc manuelt.
Skrevet 12 years siden # -
Okay, tak for dit svar
Jeg tror de hjemmesider du kigger på bruger det her
/Jakob
En hobby side for glade amatører Hobby GaragenSkrevet 12 years siden # -
Jeg kan se at de stiller data til rådighed i et excelark, så det vil være muligt at bygge et system der downloader og læser data herfra, men det vil kræve noget programmering, og det vil sandsynligvis være noget du skal betale dig fra hvis du vil bruge den løsning.
Husk desuden at læse op på DBUs betingelser, for at finde ud af om det overhovedet er i orden at bruge deres data på den måde.
WiseLoop Web Grabber
Den plugin har jeg lavet mange narrestreger med og kan givetvis afhjælpe dit problem.Skrevet 12 years siden # -
Hvis der er nogen der nørder sådan et plugin frem så jeg meget interesseret i at låne det :) Eller måske købe...
Jeg skal lave en lille side for en kammerats fodbold klub og det ville da være smart hvis de ikke selv skal ind og opdatere resultater mv.Skrevet 12 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question