Hejsa
Jeg har været med til at starte en blog op for pædagoger - http://www.voresvirkelighed.dk
Oprindeligt blev ca. 20 pædagoger tilsluttet bloggen som forfattere, med hvert deres billede,profiltekst også videre. Det har fungeret fint. De har blogget på livet løs.
Men nu er der opstået problemer med det næste hold pædagoger, igen ca. 20 styk. De er blevet oprettet i systemet - sammen med de oprindelige 20 pædagoger.
Det er login den er galt med. Når pædagogerne logger ind med deres brugernavn/kodeord, bliver de af uransagelige årsager, logget ind som administratorer, eller på en andens profil. Det sker også nogen gange at mens man er logget ind som en bruger, så skifter den over til en andens profil. Meget underligt.
Det giver slet ikke mening. Jeg har famlet, lidt i tågerne, så har f.eks. forsøgt at installere "Peters redirect login" men har ikke hjulpet.
Det skal siges at alle pædagogerne er oprettet med det samme password(men selvfølgelig hvert deres brugernavn) , men det kan vel ikke være derfor?
(Jeg har prøvet at oprette nogle helt nye brugere med et unikt brugernavn/kodeord, men det hjælper ikke)
Jeg håber nogen kan hjælpe mig, om ikke bare, hvilken retning jeg skal kigge efter løsningen?
Mange venlige hilsner
Jens
not a support question