Hej.
Det er et stykke tid siden, at jeg har forsøgt at opdatere min hjemmeside.
Da jeg logger på, kan jeg kun få blank skærm, når jeg trykke på Divi Visual builder... Når jeg googler kan jeg se, at der har været nogle kombatibilitetsproblemer med Divi og senere opdateringer af wp.
Aner ikke, hvad jeg skal gøre, men jeg har stærkt brug for at kunne ændre noget tekst på min hjemmeside.
Håber I kan hjælpe mig
Med venlig hilsen Anne-Louise
Divi visual builder
(5 indlæg) (6 voices)-
Skrevet 1 year siden #
-
Hej Anne-Louise
Der er ingen problemer med Divi og seneste version af Wordpress,
jeg bruger Divi på 20-25 sider og har ikke problemer.
Det er måske et plugin der er problemet ?. Prøv at deaktivere og så aktivere et efter et.
Har du et cache plugin kørende ?
Hvad er link til dig side ?
Send gerne en mail til mig på flintevej@gmail.com - så kan jeg eventuelt kigge backend for dig.Skrevet 1 year siden # -
Hej Anne-Louise
Jeg bruger også Divi på mange sider blandt andet denne side om skurvogne der kører nyeste version af både Divi og WordPress, og generelt har jeg ikke oplevet at der skulle være kompatibilitetsproblemer med Divi og WP
Men jeg oplevede for et par dage siden problemer da jeg skiftede PHP version fra 7.4 til 8.1 på en lidt ældre side, at den blev helt blank. Det viste sig at være et plugin der drillede og ikke hverken Divi eller WordPress. Måske det også kan være årsagen hos dig?
Arbejder med SEO | Hjemmesider | IT-Rådgivning
Find mig på https://7it.dkSkrevet 1 year siden # -
En meget gammel DIVI, der ikke er opdateret i kombination med helt ny wordpress core opdatering, det kan give de udfordringer du nævner.
Jeg har netop flyttet et gammelt DIVI website over i Enfold, for at slippe for problemerne.
Det jeg vil forslå dig er:
Kør en backup, så du får dit website genetableret til før problemerne kom (hvis det er muligt)
Lav en kopi af hjemmesiden (lav en manuel backup)
Opdater nu DIVI som det første og bagefter WP core etc.Skrevet 1 year siden # -
Jeg har heller ikke problemer med DIVI på hverken begynderbaby eller bedstefamilieliv.
Skrevet 1 year siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.