Hej alle sammen,
Er der nogen der ved hvordan man får Drevet af WordPress, væk fra siden?
M.V.H Nichlas
Hej alle sammen,
Er der nogen der ved hvordan man får Drevet af WordPress, væk fra siden?
M.V.H Nichlas
Øhm det kommer an på hvilket tema du bruger.
Et link til siden gør underværker ;-)
ps hvorfor fjerne det ?
Det kan fjernes helt fra footeren:
<div class="site-info">
eller alternativt smid dette i dit css.style:
.blog-credits {
display: none;
}
Det ligner standard-tema Twenty-Twelve.
Egentlig ligger dit spørgsmål også i forlængelse af denne debat: http://wp-danmark.dk/forum/topic/dansk-i-twentytwelve
Hovedproblemet er at nogle engelske udtryk bliver altså for svulstige når de oversættes og derfor vil vi gerne af med dem. Nu nævner du for eksempel "Drevet af Wordpress".
Problemet er at, vi selvfølgelig gerne vil "reklamere" med at vi bruger Wordpress - det er jo trods alt en beskeden tak for at få lov til at bruge denne motor for vores hjemmeside.
Men jeg foretrækker at der bare står "Wordpress".
Tilbage til, hvordan du ændrer teksten:
Ja, du kan gøre som John foreslår, så bliver der ikke vist noget, men at rette direkte i et standard-tema er ikke smart.
Når man arbejder med standard-temaer er det korrekte at oprette et child eller under-tema. Fordelen ved at lave undertemaer er at dine rettelser ikke slettes når WP opdateres.
Bliv nu ikke bange for der er hjælp at hente.
Inspireret af dit spørgsmål har jeg udvidet mit twentychild til også at kunne overskrive "Proudly Powered by Wordpress" eller "Drevet af Wordpress"
Du skal blot hente min zip af twentychild, som er et under-tema til Twenty-Twelve, og installere det i din tema-mappe i din WP installation og aktivere temaet.
Her efter kan du ved hjælp af pluginen Codestyle Localization oversætte sætningen til det ønskede.
Ja, man kan sige, at 'Proudly powered by WordPress' lidt har mistet sin (reklame) værdi, nu hvor ca. 20% af alle websteder på nettet bruger WordPress, så er WordPress mere reglen end undtagelsen.
'Proudly powered by WordPress' var en overgang oversat til 'Kører med stolthed WordPress', men det lød bare ikke specielt godt og var, ja, lidt svulstigt. 'Kører' lyder som noget med biler, så jeg valgte det mere neutrale 'Drevet af ...' og droppede det med stoltheden.
Uanset hvad der står, så er det nemt at fjerne. Udseende > Editor > Footer og så fjern det der er mellem disse tags.
<div class="site-info">
</div><!-- .site-info -->
Du skal være logget ind for at skrive.