Kan jeg fjerne den tekst fra min blog? Den irriterer mig i forhold til resten af min blog, eller er det en tekst, man er nødt til at finde sig i for en gratis blog?
Alt resten ser skønt ud nu.
Tak.
Kan jeg fjerne den tekst fra min blog? Den irriterer mig i forhold til resten af min blog, eller er det en tekst, man er nødt til at finde sig i for en gratis blog?
Alt resten ser skønt ud nu.
Tak.
Øhh... Hvilken tekst snakker du om?
På min blog står der nu "endnu en wordpress-blog" - kan jeg få den tekst i gåseøjnene væk?
Ja, sagtens.
Men det gør det nemmere at hjælpe, hvis du linker til din blog eller bare skriver hvilket tema du bruger.
Lad os se din side.
Andet bliver gætteri ;-)
Ha ha Steffen du skriver i samme splitsekund som jeg ;-)
Hvis du har check på koden, så fjern alt der står <title> mellem </title og så skriv en sigende tekst der i stedet.
Hvis du så stadig vil have teksten "DIT MINDE" stående kan du evt lave det grafiskt som blomsten evt sammen med denne
Ved ikke om man kan fjerne "endnu en wordpress-blog" teksten i admin delen af WP.
De felter lader jeg stå tomme
Jeg har fået hjælp fra en anden til at lave wordpress på min hjemmeside. Det var jeg ikke kvik nok til selv.
Da jeg skulle lave temaet, gik jeg bare ind i temaer, fandt den jeg gerne ville have, og så aktiverede jeg den. Det er alt, jeg kan finde ud af.
Ok jeg er heller ikke verdensmester i WP har kun brugt det i en måned.
Det kræver adgang til din installation når du ikke selv kan rode med det.
Spørg vedkommende der har hjulpet med at installere
Du skal logge ind i administrationsdelen af Wordpress (http://www.ditdomæne.dk/wp-admin)
Vælg Indstillinger, og derefter Generelt.
Under Tagline kan du bestemme, hvad der skal stå, eller om det skal være blankt.
/Frank
Tak - det virker!!!
Jeg ved ikke, om man må stille tillægsspørgsmål her, eller om man skal oprette et nyt indlæg? Jeg prøver lige, ellers laver jeg et nyt indlæg senere. Der er to tillægsspørgsmål.
Jeg var inde på http://www.blogtoppen.dk/da/home i går og via instruktionsvideoen lavede jeg en tæller i min "footer" - burde jeg ikke kunne se tælleren, eller er det kun, så Blogtoppen kan "læse" det? Bare så jeg ved, om jeg har gjort det rigtigt?
Ved I, hvordan man indstiller sin WP til at udgive et indlæg en dag, man fx ikke er hjemme? Jeg ved, at man kan. Jeg ved bare ikke hvordan. Jeg har været på superbloggerkurus, hvor det blev nævnt, men kurset gik mere ud på at fortælle om indholdet af selve bloggen.
Lige en ting mere - hvordan ændrer jeg alt det engelske på bloggen til dansk? Skal jeg ind i selve temaet der, og hedder sprog også noget spændende i computersprog?
Hvis din WordPress kører på dansk, kan du hente en sprogpakke til Atahualpa her: Atahualpa. Der er instruktionsvejledning i zip-filen.
Hvis din WordPress ikke kører på dansk, skal du følge vejledningen fx her: Kan min side blive Dansk.?? hjælp..!!
Du sætter et indlæg til udgivelse på et senere (eller tidligere) tidspunkt ved at trykke på linket Rediger ved siden af teksten Udgiv med det samme i boksen Udgiv.
Du skal være logget ind for at skrive.