Der er sikkert spurgt før, men jeg kan ikke finde et svar, så altså: hvorfor kan jeg ikke uploade epub-filer og heller ikke mediefiler på mere end 8 Mb. Hvad er sikkerhedsrisikoen ved epub-filer, og hvad er problemet med store filer?
epub-filer og store filer
(5 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 10 years siden #
-
Der er sikkert spurgt før, men jeg kan ikke finde et svar, så altså: hvorfor kan jeg ikke uploade epub-filer og heller ikke mediefiler på mere end 8 Mb. Hvad er sikkerhedsrisikoen ved epub-filer, og hvad er problemet med store filer?
Jeg kender ikke filformatet
epubmen det kunne være en XML format, ligesom eks.SVG. De kan indeholde kode der kan eksekveres på serveren, derfor er de blacklistet.Mht. størrelse på filer, så er det sikkert en grænse dit webhotel har sat. Skriv til dem og spørg om du kan få det lavet om.
Skrevet 10 years siden # -
Ganske rigtigt og tak for svaret - ved at ændre et par upload-størrelser via webhotellet lykkedes det at uploade de store filer.
Nu har jeg kun problemet med epub, som er et almindeligt ebogs-format. Så hvorfor kan jeg ikke uploade en så almindelig fil-type til wordpress?
Skrevet 10 years siden # -
Nu har jeg kun problemet med epub, som er et almindeligt ebogs-format. Så hvorfor kan jeg ikke uploade en så almindelig fil-type til wordpress?
Det er en XML baseret filtype, og derfor potientielt farlig (den kan afvikle kode direkte på serveren). Kan du ikke bare pakke den i en
ZIP?Skrevet 10 years siden # -
Det havde jeg faktisk ikke tænkt på, men det ser ud til at kunne lade sig gøre. Tak for tippet.
Skrevet 10 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question