Useriøs -nej, men der er ting som jeg ville give en ekstra tanke.
Det eneste jeg ser når jeg åbner din side er Dette her.
Jeg ser følgende:
Et hvidt bånd med navn 3 knapper samt facebook og instagram knapper og et stort billede med teksten:"LYD & LYS TIL DIN FEST. EN UFORGLEMMELIG AFTEN" og lige under en knap med teksten: "Se priser".
og allerede nu har jeg problemer:
1) Den første knap "Lej Lyd" er kun en knap som skal scrolle til toppen - men der er jeg allerede. Når jeg ruller længere ned, er der en anden "Scroll til toppen" knap. Den første knap er derfor uden værdi. Knappen burde pege ned på siden til der hvor teksten er "Lej lyd og lys til din fest"
2) Anden knap hedder "Priser" bedre ord: "Grej", "Udstyr"..
3) Knappen "se priser" midt på skærmen er for lille. Den bør være lige så bred som teksten over. Teksten bør overvejes. Er priserne det vigtigste? Måske knappen i stedet skulle være en opfordring til at rulle videre ned ad siden og komme i gang med sin planlægning af den uforglemmelige aften. Tekst som "Sådan kommer du videre"...
4) Der skal være en opfordring til at rulle videre, ellers får man aldrig af vide, hvad det her går ud på (punkt 1 og punkt 3 vil løse det.)
Efter det store billede er der 3 steps. Det kunne være dejligt, hvis man kunne klikke på steppene for at komme videre.
Når man ruller videre kommer der en hel masse mere information.
"DJ til fest" Skal ikke være der, men måske integreres i ovenstående 3 step og i øverste hvide bånd som en knap "Lej Lys", "Lej Lyd", "Lej DJ".
Alt hvad der står i bunden fra "Skal vi løfte niveauet til din fest?" burde måske gentages på alle undersider i footer?
Endelig skal der lige læses korrektur på teksterne. Det blomstrende sprog kan være et problem. Det må gerne være friskfyr-agtigt men, ironi kan ikke lade sig gøre på skrift og undgå citationstegn.
F.eks. skriver du:
Lys er klart en selvfølge til enhver “rigtig” fest!
og
Der er intet ved at danse på et “røv sygt” parketgulv
"Rigtige" fester deltager jeg ikke i.
Som gammel sportsdanser mener jeg at parketgulv er det eneste rigtige at danse på.
Røvsygt er i et ord men, det er et ord man bør undgå. ;-)