Hej
Jeg skal i gang med et projekt og ved ikke lige hvordan jeg skal gribe den an.
Jeg skal lave en side hvor "Sælger" kan oprette sig en profil side hvor "sælger" beskriver sig selv og deres produkter.
Køber som ønsker at købe sælgeres produkter kontakter sælger direkte via deres email som bliver vist paa sælgeres profil side.
DE aftaler indbyrdes Pris, forsendelse og bestingelser. Det har intet med min side at gøre.
Pengene køre ikke via min side. Det er gratis for Sælger og køber, til at starte med i hvertfald.
SEnere kan det være at jeg vil tage en engangs beløb eller et beløb om mdr. for at Sælger kan have deres profil paa min side og Køber maaske skal betale et beløb som aabner mulighederne for at se Sælgers kontakt info i et stykke tid.
Jeg tænker at et tema som https://themeforest.net/item/makery-marketplace-wordpress-theme/9609178 kunne bruges bortset fra at det er en webshop med woocommerce. Eftersom der ingen betaling forgaar paa min side tænker jeg at det er overkill men maaske kan themaet rettes til saa den passer min ide.?
Jeg tænker at jeg køber et alm. thema fra Themeforest og saa skal bruge nogen plugins, men hvilke ?
Saa "Sælger" øsnker at "sælge" paa min side.
. Opretter en profil via en Formular.
. Uploader et profil foto.
. Beskriver sig selv og deres produkter/ydelser
. Uploader op til 4 fotos af deres produkter
. Kan uploade en Video hvis de øsnker
. Kontakt info, - (deres email adresse)
Jeg for designet en Side themplate til disse Sælger profil sider.
Paa forsiden skal jeg vise nogen af disse Sælger profiler.
Køber ønsker at købe eller kontakte sælger Til at starte med er det gratis.
sælgers profil er aaben for alle
.Naar det kommer til at koste noget skal KOntakt info, altsaa Email adr være skjult indtil køber har betalt et beløb. F.eks. 10 euro for 1 mdr. adgang.
.Evt; Sælgers 4 fotos og video er ogsaa skjult for alle undtagen for dem som køber for at se Email adr.
Køber har evt. mulighed for at give Stjerner til sælgeren. 1 for daarligt og 5 for godt. Og en lille beskrivelse.
Dette vise naturligvis paa sælgeres profil side.
Jeg takker for dem af jer der er læst det hele igennem ;)
Kan dette er laves med en alm. Thema og købe nogen plugins og hvilke pluins ?
Jeg ved ikke helt om jeg skal se paa Medlems plugins eller Profil plugins eller noget andet.
Jeg haaber at I kan hjælpe med viden her :)
Mange tak
Mvh
Anders
not a support question