Stffn:
OK men hvis Wordpress selv deaktiverer alle plugins inden opdatering, kan det jo ikke have været problemet.
Men vil det siger at alle plugins bliver deaktiveret af Wordpress som efterfølgende genaktiverer dem igen så?
Jensnyhavn, det er en fin vejledning men den åbner også et par spørgsmål fra min side, helt sikkert fordi jeg ser på den med en nybegynders øjne. Så jeg håber du er ok med at jeg kommenterer på din vejledning ... for hvis vejledning også er tiltænkt NYbegyndere synes jeg der mangler lidt:
Når du har vist at databasens tabeller er slettede, forvirrer det mig en smule at du skriver noget i stil af: "Nu er databasen OK så skal du bare indlæse resten med http://ftp...." og så hurtigt springer vider over i forklaringen med at overføre med ftp.
- Der i mellem savner jeg et trin hvor man ser det færdige resultat i databasen og får at vide at man nu kan forlade phpMyADmin (bare for tydeliggørelsens skyld) OG at man derefter skal åbne sit eget ftp program for at overføre den sikkerhedskopi man tidligere har kopieret over på sit eget drev.
Med mindre jeg har misforstået noget ? men sådan gjorde jeg i hvert fald, bare i omvendt rækkefølge selvom det måske er forkert at indlæse ftp filerne før databasen ? Men det virkede.
Alene at finde vejledninger på et "almindeligt" sprog eller med ordforklaringer var en kamp da jeg først startede op med at lave hjemmesider for 2 år siden. Man kommer ikke let ind i hjemmesiders oprettelse eller Wordpress fra en start på 0-erfaring, men jeg brænder for det og lærer nyt hele tiden.
I nogle forums kommer man som helt ny hurtigt til at føle sig meget dum og uvelkommen med meget simple spørgsmål, fordi man ikke lige har kunnet finde noget der ligner svaret på nettet, ofte måske fordi man ikke ved hvad tingene hedder i starten.
Men I er supergode og meget flinke til at vejlede her inde og nogle gange er hjælpen helt enkelt bare at lægge et link til noget man ikke selv har kunnet finde. Det kan være en stor hjælp i min verden.
I det her forum får jeg en fornemmelse af at man godt må spørge (lidt) dumt ind i mellem. DET er jeg glad for!
Glæder mig til at se video-vejledningen, Carl :o)
Annelise