Hej,
Jeg har en fast reklame lige efter mit <!--more--> tag, som jeg selv sidder og sætter ind i hver enkelt indlæg, men jeg savner lidt et plugin der kan gøre det for mig, nogen der kender et sådant?
Hej,
Jeg har en fast reklame lige efter mit <!--more--> tag, som jeg selv sidder og sætter ind i hver enkelt indlæg, men jeg savner lidt et plugin der kan gøre det for mig, nogen der kender et sådant?
Er det ikke bare at smide den ind i dit theme?
Det var også min første tanke, men da jeg gerne vil have reklamen til at være midt i indlægget, altså lige under der hvor <!--more--> tagget er, men samtidig kun på indlægs siden. Har jeg ikke kunnet finde en løsning, jeg kan kun få reklamen til enten at være i toppen eller bunden af indlægget.
Ja, så ved jeg det sgu ikke lige...
Troede du mente på forsiden.
Ja på forsiden er det enkelt nok at indsætte, men når der er i et indlæg er det desværre ikke helt, men der må da næsten findes et plugin der kan håndtere det.
Så igen hvis der er noget der kender et plugin der kan dette, så kom endelig frit frem :)
Jeg har ikke tjecket, men prøv at kig lidt i wp-includes/post-template.php der indsættes jo et <span id="more-#"></span> i posten, dette tag må du kunne finde og ændre.
Lidt mere søgning fik mig frem til at du skal kigge efter noget i stil med:
$output .= '<span id="more-'.$id.'"> </span>'
Jeg sidder ikke ved min egen computer nu, så jeg kan ikke tjecke det, men der skulle da være lidt at arbejde med.
Mvh
Jacob ask
Mange tak Jacob, så vil jeg selv lige prøve at tjekke når jeg kommer hjem :)
Du skal være logget ind for at skrive.