Hvad er dine favorit plug-in, når i skal installerer et nyt site
skriv også gerne hvorfor du har valgt dem
/Gandalfdk
Hvad er dine favorit plug-in, når i skal installerer et nyt site
skriv også gerne hvorfor du har valgt dem
/Gandalfdk
Det afhænger jo lidt af, hvad det er for et site jeg skal lave.
Men, jeg plejer at koble "All in One SEO Pack", "TinyMCE Advanced" og "Rolemanager" på de fleste.
Skal der være mulighed for flere sprog på sitet, så har jeg flere gange brugt "qTranslate" med stor succes.
har lige testet TinyMCE Advanced
Det ser godt ud
/gandalfdk
Efter at have leget med Query Posts, så er jeg aldrig i tvivl om at det er det første plugin jeg installerer (efter de kedelige Akismet WordPress Stats osv. er klaret).
Det plugin kan vise dig alt hvad du har lyst til, og hvis du kombinerer det med Widget Logic, så har du et dynamisk site med gode targeting-muligheder.
Findes der ikke et plug-in jeg kan bruge til at ændre på designet på datoen, der vises ved hver indlæg på bloggen
/Gandalfdk
Findes der ikke et plug-in jeg kan bruge til at ændre på designet på datoen, der vises ved hver indlæg på bloggen
Det vil være temmlig "overkill" at bruge et plugin til den slags!
Det er meget nemt at ændre:
http://codex.wordpress.org/Template_Tags/the_time
"Sociable" er jeg efterhånden blevet temmelig glad for.
"FD Feedburner Plugin" til de sider hvis feed jeg brænder gennem Feedburner (virkelig et smart plugin), ellers så er "Google XML Sitemaps" - og muligvis "My Page Order" - næsten uundværelige.
Der er så mange gode at det er svært at skære ned på dem. Hvis man har besøgende der benytter iPhone, kan "WPtouch iPhone Theme" også anbefales, og hvis man vil udvidde gravatarmulighederne, så er "Wordpress Gravatars" også ret godt.
Query Posts er nu oversat til dansk: her.
Jeg bruger mange forskellige plugins afhængig af, hvilken blog der er tale om. En af dem, jeg ikke kan undvære, er RB Internal Links: Lav interne links let og ligetil.
Men man kan jo surfe lidt rundt på min blog. Der er en del goodies :-)
Jeg bruger altid (foruden Akismet) Admin Management Xtended, Broken Link Checker, Google XML Sitemaps, Faster Image Insert, Scissors, Google Analyticator, Maintenance Mode, My Category Order, Subscribe2, Updated Today Banner, WP-DBManager og WP Ajax Edit Comments. Se også http://wordpress.blogos.dk/plugins/.
PS: Som andre også har sagt, kan det ikke anbefales at køre med så mange plugins på en normal blog.
Du skal være logget ind for at skrive.