Efter seneste opdatering til 5.3.2 - dk får jeg fejl i administrationsdelen af mit (lillebitte) site. Der var ingen fejl tidligere.
Fejlen betyder, at jeg ser fejlmeddelelsen på alle administrationssider, og jeg kan ikke ændre eller tilføje indhold. Jeg tror ikke, brugerne vil opdage fejlen, men min kontaktformular virker ikke. Det ser bare for brugerne ud, som om den gør.
Hvad gør jeg?
Kan jeg gå tilbage til den tidligere version af WordPress, hvor alting virkede?
Jeg har ikke backup af den sidste version af mit indhold, men er jo så heldig, at fejlen ikke afholder mig fra at se mit indhold. Jeg overvejer, om jeg simpelthen skal slette hele sitet og starte forfra. Om det er nemmere end at rode rundt i koderne efter en fejl.
Her er fejlmeddelelserne:
Warning: Declaration of FW_Auto_Install_Upgrader_Skin::feedback($string) should be compatible with WP_Upgrader_Skin::feedback($string, ...$args) in /var/www/britastarcke.dk/public_html/wp-content/themes/the-core-parent/theme-includes/includes/sub-includes/auto-setup/class-fw-auto-install.php on line 1880
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/britastarcke.dk/public_html/wp-content/themes/the-core-parent/theme-includes/includes/sub-includes/auto-setup/class-fw-auto-install.php:1880) in /var/www/britastarcke.dk/public_html/wp-includes/functions.php on line 6029
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/britastarcke.dk/public_html/wp-content/themes/the-core-parent/theme-includes/includes/sub-includes/auto-setup/class-fw-auto-install.php:1880) in /var/www/britastarcke.dk/public_html/wp-admin/includes/misc.php on line 1252
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/britastarcke.dk/public_html/wp-content/themes/the-core-parent/theme-includes/includes/sub-includes/auto-setup/class-fw-auto-install.php:1880) in /var/www/britastarcke.dk/public_html/wp-admin/admin-header.php on line 9
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/britastarcke.dk/public_html/wp-content/themes/the-core-parent/theme-includes/includes/sub-includes/auto-setup/class-fw-auto-install.php:1880) in /var/www/britastarcke.dk/public_html/wp-includes/option.php on line 961
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/britastarcke.dk/public_html/wp-content/themes/the-core-parent/theme-includes/includes/sub-includes/auto-setup/class-fw-auto-install.php:1880) in /var/www/britastarcke.dk/public_html/wp-includes/option.php on line 962
Jeg har tidligere oplevet at få temmelig intetsigende svar herinde. Fra søde, venlige og omsorgsfulde mennesker selvfølgelig, men det er jo lidt omsonst, når svarene ikke hjælper. Den slags svar behøver jeg derfor ikke i dag. Kun svar fra dig, der rent faktisk har begreb om, hvad fejlen skyldes og måske har et løsningsforslag. :)