Hej.
Efter en mislykket auiomatisk opdatering fremkommer flg. fejlmeddelelse;
Den automatiske opdatering af WordPress lykkedes ikke - prøv venligst igen
Hvordan bliver jeg denner error kvit?
Venlig hilsen Oluf
fejl i aut. opatering
(8 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 16 years siden #
-
Hvis du har en dansk WP, kan det måske være derfor: opdateringen der ligger og venter er på engelsk!
Så jeg venter med at opdatere, til den danske er klar...
Jean Jensen
http://jeanjensen.dkSkrevet 16 years siden # -
Du skriver ikke fra hvilken version du prøver at opdatere.
Tilføj dit Google+ profilbillede til google søgeresultater ( http://goo.gl/erzPa )Skrevet 15 years siden # -
Det var under automatisk opdatering af ver. 3.0 fejlmeddelelsen fremkom.
Jeg installerede efterfølgende manuelt, men meddelelsen står stadig i kontrolpanelet ...Skrevet 15 years siden # -
Enig med FotoJensen, vent med at opdatere din danske wordpress til den danske opdatering vises.
Men det ændrer jo ikke din nuværende situation.
Hvis du kan vente et par dage, så kommer den danske version, og så kan du prøve igen.Alternativt kan du gøre det, at du ændrer fra dansk til engelsk, opdaterer, og skifter til dansk igen.
Det gør du ved at ændre i din wp-config.php.
du skal ændre
define ('WPLANG', 'da_DK');
til
define ('WPLANG', ''); (som defaulter til engelsk)Skrevet 15 years siden # -
Får desværre denne fejl;
Fatal error: Call to undefined function efine() in /volume1/web/wp-config.php on line 68Jeg må nok hellere vente til 3.01 DK kommer
Skrevet 15 years siden # -
Du kan godt selv se at du har skrevet "efine" og ikke define" ? :)
Skrevet 15 years siden # -
Sorry maximil2 - det ku´jeg først nu.
reslutatet:
An automated WordPress update has failed to complete - please attempt the update again now.
manuel opdatering, og herefter skift til DK: stadig dansk fejlmeddelslse.Jeg har min site liggende på en synology-server som tilsyneladende ikke kan finde ud af at opdatere automatisk - derfor kører jeg manuel opdatering ...
Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question