Hej - nej der er ingen speciel grund. Jeg troede bare, at jeg ville få besked når jeg skulle opdater!
når jeg prøver at trykke på opdater - kommer følgende:
Warning: Der opstod en uventet fejl. Der er måske noget galt med WordPress.org eller denne servers konfiguration. Hvis fejlen fortsætter, så prøv support forummet. (WordPress kunne ikke etablere en sikker forbindelse til WordPress.org. Kontakt venligst den serveransvarlige.) in /home/dan21501/public_html/wordpress/wp-includes/update.php on line 295
Warning: Der opstod en uventet fejl. Der er måske noget galt med WordPress.org eller denne servers konfiguration. Hvis fejlen fortsætter, så prøv support forummet. (WordPress kunne ikke etablere en sikker forbindelse til WordPress.org. Kontakt venligst den serveransvarlige.) in /home/dan21501/public_html/wordpress/wp-includes/update.php on line 457
Warning: Der opstod en uventet fejl. Der er måske noget galt med WordPress.org eller denne servers konfiguration. Hvis fejlen fortsætter, så prøv support forummet. (WordPress kunne ikke etablere en sikker forbindelse til WordPress.org. Kontakt venligst den serveransvarlige.) in /home/dan21501/public_html/wordpress/wp-includes/update.php on line 119
Videre til indhold
Sidst tjekket 22. marts 2016 kl. 16:14. Tjek igen
Du bruger den nyeste version af WordPress. Fremtidige sikkerhedsopdateringer vil automatisk blive installeret.
Lær mere om WordPress 4.1.1.