Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 311296 bytes) in /usr/home/web/web195632/wp-admin/upgrade-schema.php on line 106
Jeg får denne fejl ved installering af wp 2.2.
Hvad er grunden hertil...?
Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 311296 bytes) in /usr/home/web/web195632/wp-admin/upgrade-schema.php on line 106
Jeg får denne fejl ved installering af wp 2.2.
Hvad er grunden hertil...?
Det lyder - uden at jeg er helt sikker - som et problem med for lidt hukommelse til php.
Jeg løste et tilsvarende problem ved at ændre
memory_limit = 8M ; Maximum amount of memory a script may consume (8MB)
memory_limit = 32M ; Maximum amount of memory a script may consume (8MB)
i php.ini (i /etc/httpd/conf/). Hvis du har adgang til det kan du prøve det...
hikeef r det? Jeg kan ikke finde en der hedder php.ini
Jeg har midlertidigt fået mere plads på serveren mens jeg installerer - jeg har fået 16MB
den hedder php.ini - men om den ligger det samme sted i andre konfigurationer end redhat/apache ved jeg ikke...
Det lyder som om, du skal kontakte din host.
Som Mark skriver er det din host der ikke giver dig tilladelse at bruge så meget memory, jeg havde samme problem med min host, og der var kun mulighed for at køre WP ved at skifte host (eller bruge en ældre ver. WP
Jeg fik denne besked:
wordpress prøver at bruge mere hukommelse end den får lov til
M.a.o. du kan ikke køre de nyeste versioner af wordpress på serveren
Hvis jeg fik sådan et svar, ville jeg skifte host med det samme. De skal da bare sørge for at give det memory, der skal til, uden at blinke.
Hvor meget plads kræver wp 2.2? :)
Det kommer jo helt an på hvor mange plugins og hvilke plugins det er, du har installleret i WP.
Men som der er skrevet tidligere, skulle der ikke være nogle problemer hvis den er sat til 32M.
memory_limit = 32M ; Maximum amount of memory a script may consume (8MB)
Wordpress uden plugins osv. kun standard :)
Du skal være logget ind for at skrive.