Jeg er medredaktør på en side, der hedder Bogrummet. Lige i tiden får jeg som redaktør (admin får den også) denne fejlmeddelelse, når jeg vil oprette et nyt indlæg, redigere eller kopiere til kladde:
Fatal error: Uncaught Error: Function name must be a string in /var/www/bogrummetwp.dk/public_html/wp-content/themes/steam/functions/admin/shortcode-generator.php:122 Stack trace: #0 /var/www/bogrummetwp.dk/public_html/wp-admin/includes/template.php(1037): itShortcodeMetaBox->show(Object(WP_Post), Array) #1 /var/www/bogrummetwp.dk/public_html/wp-admin/edit-form-advanced.php(693): do_meta_boxes(Object(WP_Screen), 'normal', Object(WP_Post)) #2 /var/www/bogrummetwp.dk/public_html/wp-admin/post-new.php(85): include('/var/www/bogrum...') #3 {main} thrown in /var/www/bogrummetwp.dk/public_html/wp-content/themes/steam/functions/admin/shortcode-generator.php on line 122
Er der nogen der ved, hvad det kan skyldes?
Samtidig kan dem med admin rettigheder ikke se teksten på nye anmeldelser, der er blot røde streger, når de vil se en ny anmeldelse inde under kontrolpanel. Dette problem har redaktører ikke.
vi kører wp 4.5.3 med Steam tema. http://bogrummetwp.dk/
Håber nogen kan hjælpe.
mvh
Bjarne Jensen