Jeg er ny i det herog har fået mit domæne op og køre med wordpress - så pludselig skriver den ved indlogning til wordpress:
FEJL: WordPress skal bruge cookies, men din browser understøtter dem ikke, eller også bliver de blokeret.
jeg har tjekket alt det jeg kan finde ud af igennem og kan ikke se hvad fejlen er og hvorfor den pludselig dukker op - er der en venlig sjæl der kan hjælpe?
fejlmeddelse ved log on til wordpress?
(9 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 18 years siden #
-
Accept af cookies er noget du skal tillade i din browser - Explorer, Firefox eller Safari eller hvad du nu bruger...
I'm looking for people who are looking for a way...Skrevet 18 years siden # -
Jeg har forsøgt at tillade alle cookies, men det virker fortsat ikke. Jeg har åbenbart ikke rettet adgangen det rigtige sted. jeg har Firefox og det hele har fungeret uden problemer før hen. Men kan du eller er der nogen der kan hjælpe mig, da jeg efterhånden er ret desperat
Skrevet 18 years siden # -
Kan du logge ind, selv om den skriver det? Vi har haft samme fejlmeddelelse her på stedet uden at ane hvorfor, men vi kunne godt logge ind.
Har lige installeret Wp for min lillebror på hans hjemmeside counter-strike-server.dk og nu står han med samme problem??? Vi kan dog ikke logge ind når vi taster brugernavn og adgangskode . Når vi skriver koden, så kommer ovenstående fejl med cookies??
Nogle idéer til en løsning?
Mvh. Carsten
Jeg sidder stadigvæk med sagen uløst????????
Kan du læse bloggen? Altså som alm. bruger?
Hvad hedder den så man kan se den?
Har du skrevet noget i bloggen?
Hvad med at reinstallere den?
Man kan sagtens se bloggen og det jeg har skrevet før jeg ikke længere kunne logge på pga. cookies.....
http://www.fremilyset.dk
Jeg har fået min webhotel til at installerer wordpress - så det tør jeg ikke rigtig lege med. Men jeg er interessereret i at vide om man evt. via en anden computer kan logge ind. Altså hvor ligger cookieproblemet..........er der nogen som kan hjælpe mig må de gerne skrive til min mail:
mmorsing (snabela)webspeed.dkSkrevet 18 years siden # -
Så er mit problem løst - et klogt hoved :-) kom med et godt forslag og det virkede.
Det tema jeg havde sat på min wordpress var i stykker og det var dette tema der blokeret for login. Så ved at fjerne det så virkede min wordpress igen - helt normalt :-)
Skrevet 18 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question