Men felterne er udfyldt, så når jeg trykker "Afgiv Ordre" kommer fejlmeldingen:"Indtast venligst en adresse for at fortsætte." og her stopper så al handel.
Webshop: Woocommerce seneste udgave med pakkelabel
adresse: fancyskirts.dk
Jeg tror at det er plugin'en "Pakkelabels.dk for WooCommerce" som skaber problemer for mine kunder.
Når jeg som ny bruger foretager en bestilling og derefter går til "Kurven" vises teksten:
"Forsendelsesomkostninger bliver beregnet, når du har angivet din adresse. Beregn forsendelse" (sidste del er en skjult udvidelse)
Jeg springer "beregn forsendelse" over og trykker på den store knap "Gå til Kassen".(der er nemt at overse beregn forsendelse)
På siden "Kassen" udfyldes faktureringsoplysninger.
På denne side findes også rubrikken "forsendelse" med teksten: "Forsendelsesomkostninger bliver beregnet, når du har angivet din adresse" (men denne gang uden Beregn forsendelse)
Undervejs i indtastningen - når postnummer indtastes - opdaterer rubrikken "Forsendelse" til samme tekst: "Forsendelsesomkostninger bliver beregnet, når du har angivet din adresse"
Jeg checker "jeg har læst..." og trykker på "afgiv ordre"
og får fejlmeldingen "Indtast venligst en adresse for at forsætte"
Adressefelterne er udfyldt, men pakkeshoppens adresse er der jo ikke - derfor fejlmeldingen.
Hvis jeg derimod i klikker på "Beregn forsendelse" på siden: "Kurven" er der ingen problemer.
1) Jeg har accepterer kun ordrer fra Danmark og tager et fast beløb for fragt - 30 kr - uanset mængde derfor bør det ikke være nødvendigt at forsendelsesomkostningerne skal beregnes.
2) kunder overser "beregn forsendelse" på siden "Kurven" den burde derfor dukke op på siden "Kassen"
Hvordan indstiller jeg min webshop korrekt?
mvh
boldt