har denne blog the apple stuffer jeg vil høre om der findes en let og gratis plugin, hvor andre kan tilmelde sig/melde sig ind også kunne de få lov til at skrive på min blog, hvor jeg kan give dem tilladelse og alt det og godkende deres indlæg?
findes der et fri membersip plugin for wordpress? jeg bruger suffusion som tema
(11 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
Kan du ikke bruge den indbyggede funktion i WP.
Brugers standardrolle:
http://theapplestuffer.dk/wp-admin/options-general.php
Mvh JohnSkrevet 15 years siden # -
jo, men hvordan virker det? er ny inde for wordpress? hvad for et link skal jeg give ud for at andre kan registrere sig? og hvordan holder jeg styr på hvem der har gjort det og hvad de må lave :D og godkender deres indlæg og det ?
Skrevet 15 years siden # -
Du kan vel godkende indlæg før de bliver publiceret.
Det samme med brugere.Prøv at finde noget læsestof
biblioteket har sikkert udmærket læsning om WP
ja men hvordan registre andre sig til min side?
På samme side jeg gav dig et link til.
Der kan du sætte den til at brugere kan registrere sig samt hvad de må og ikke må ;-)Skrevet 15 years siden # -
ja det har jeg da gjor:D men hvordan skal andre kunne registrere sig? hvilke link skal jeg give dem for at de kan registrere sig? jeg kan jo ikke give dem theapplestuffer.dk så kommer man jo bare til min blog
Hvis du åbner for registrering kommer der selvfølgelig et punkt på theapplestuffer.dk hvor man skal tilmelde sig.Oprette bruger samt password.
Det er muligt at du skal aktivere en widget Mener den hedder "META" så kommer der en registrerings box på din side
Alt med forbehold for at jeg ikke kender dit tema.
Håber jeg fatter hvad du mener ;-)
ja, mit tema er suffusion :D
ja, mit tema er suffusion :D
jeps men kender det ikke
ok .D
Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question