Hej som overskriften siger ønsker jeg at fjerne den øverste menu men uden at fjerne linjen. Nogen med en nem løsning? syntes jeg har prøvet meget.
Julekalender for børn mellem 7 og 80.
Hej som overskriften siger ønsker jeg at fjerne den øverste menu men uden at fjerne linjen. Nogen med en nem løsning? syntes jeg har prøvet meget.
Du bruger vist Weaver II - der er så vidt jeg husker en mulighed via themaets admin.
Jeg kan godt få linjen helt væk. men ville egentlig gerne beholde linjen bare uden tekst.
Nu har jeg fået ændret det til at der bare er en henvisning til forsiden så det er ok.
Du vil gerne fjerne linket Forside i menuen? Er der ikke en box til et flueben i Weaver Admin - menuer der hedder No Home Menu Item. Prøv at sætte et flueben der.
Ser ud til at du bruger temaet Weaver og IKKE Weaver II. Tror ikke Weaver bliver udviklet mere så det er nok en god ide at bruge WeaverII i stedet.
Hvis du åbner din header.php
og finder hvor den henter menuen
kan du fjerne de php koder der henter data til menuen
Hvis du laver en brugerdefineret menu uden menupunkter og bruger den, så er menulinien formodentlig væk.
Tilføjelse:
Eller brug, som @JensNyhavn foreslår, nogle af disse muligheder: http://www.hmnielsen.dk/?p=1148
Du skal være logget ind for at skrive.