Jeg har brug for hjælp til at fjerne det ene "forside" menupunkt på navigationsbaren. Jeg har prøvet, søgt og læst, men kan ikke finde en løsning.
Vh Line
Jeg har brug for hjælp til at fjerne det ene "forside" menupunkt på navigationsbaren. Jeg har prøvet, søgt og læst, men kan ikke finde en løsning.
Vh Line
Brug WP's indbyggede menufunktion
Der står, at temaet ikke understøtter menuer...
Du har nogle valgmuligheder:
1) forsøge at løse dit dobbelt "forside" problem, hvilket på een eller anden måde må være muligt, ved ikke lige hvordan
2) Introducere wp 3 menu system i dit Rhea theme. Søg på google (f.eks. http://wordpressthemescollection.com/quick-tips-enable-menu-support-for-your-themes-in-wp-3-0-623.html ) - eller tag kontakt til en freelancer der kan implementere dette for dig.
3) Udskifte dit theme med et mere nutidigt theme, som understøtter wp3 menu systemet. for omkring 35 USD (mindre end 200 kroner) er I godt kørende - se f.eks. http://themeforest.net/category/wordpress
bare brainstorming
Hvis andre muligheder er udtømt kan du skjule forside-link nummer 2 med dette i din CSS-fil:
div#menu .page-item-197 {
display: none;
}
jakob -> smart trick :-)
Men demoen af Rhea har intet problem med menustrukturen, så det *må* være muligt at løse i selve opsætningen, uden ekstra CSS tricks, tænker jeg.
Morten: Jeg tror, jeg fortsætter med nr.1...
Jakob: Tak! Det virkede.
Jeg har løst det på en anden måde som ikke kræver ændring af filer. Går ud fra problemet er når du knytter en statisk side som forside.
Her er min løsning.
Lav en blank side og kald den f.eks. Dummy
Lad den side som du ønsker skal være forside være barn (underside) til Dummy.
Vælg nu din forside som statisk forside.
Ændre status af Dummy til "afventer" og problemet er løst
Jeg har løst det på en anden måde som ikke kræver ændring af filer. Går ud fra problemet er når du knytter en statisk side som forside.
Her er min løsning.
Lav en blank side og kald den f.eks. Dummy
Lad den side som du ønsker skal være forside være barn (underside) til Dummy.
Vælg nu din forside som statisk forside.
Ændre status af Dummy til "afventer" og problemet er løst
Du skal være logget ind for at skrive.