Hej!
Jeg har skiftet tema til K2 Tripple. -hvilket har medført, at der nu er rammer om mine billeder.
Det vil jeg egentlig gerne have fjernet, kan bare ikke finde nøglen til hvordan...
Er der nogen der kan hjælpe?
Hej!
Jeg har skiftet tema til K2 Tripple. -hvilket har medført, at der nu er rammer om mine billeder.
Det vil jeg egentlig gerne have fjernet, kan bare ikke finde nøglen til hvordan...
Er der nogen der kan hjælpe?
I filen style.css på linje 710 har du følgende:
#primary .entry-content img {
border:1px solid #CCCCCC;
margin:0pt 5px;
max-width:100%;
padding:4px;
}
Hvis du ændre border til:
border: none;
Så skulle den være i vinkel :)
Jeg vil da forresten, lige tilføje at jeg synes din side er flot.
Jeg har også taget mig selv i, at læse et par indlæg hver gang du skriver om hjælp herinde.
Ps. Hvis de smager så godt som de ser ud, er der da ikke noget, at sige til at du kan spise 6 :)
Hej Valdermarsro
Ja, nu kan jeg jo heller ikke lade være med at gå ind på Valdemarsro, når Thomas skriver så positivt...
Og jo, jeg blev virkelig også fanget. Rigtig go' småkage-artikel.
Desuden er det også gode billeder må jeg sige som fotograf. Godt tænkt med de nærbilleder. Og god idé med de to små billeder øverst ved siden af hinanden. Det bryder det normale lidt kedelige lodrette design som WP jo altid giver.
Det eneste du lige mangler fotografisk er de snydetrick som produktfotografer bruger, nemlig vandforstøver eller hårlak for at få kagerne til at se mere glinsende friske ud. Men mon ikke svigermor bliver lidt vrissen juleaften, når hun får fat i en kage med hårlak?
Jeg må hellere skynde mig tilbage til emnet, så jeg ikke bliver beskyldt for at være off-topic. ;-)
Vi taler jo så tit om rammer og sidebars og db'er herinde. Men ligeså vigtigt er jo hvad man fylder i WP, og hvordan man skriver det. Umiddelbart vil jeg sige at der nok er flere der har Html- og PHP-bøger på hylden, end "lær at skrive godt" eller noget retorik stående.
Men her går det skriftlige hånd i hånd med designet. Denne småkage-post rammer bare læseren lige på kornet, fordi din manchet er så god: "De er go´e, disse cookies! -Det tager 13 minutter at røre sammen ......"
Man bliver umiddelbart fristet af den korte tilberedningstid og så selvfølgelig af smagen. Og så er man allerede blevet hængende... - ned til billederne der understøtter de første udsagn i manchetten. Så ros for en rigtig god opbygning, og en letlæst opskrift. Der er ikke så meget "udenom's" her, det er kogt ned til det vigtigste, og så bliver man hængende...
Jeg bliver altså også nødt til at bage dem nu...
Tak for opskrift og en Rigtig Glædelig Jul når du kommer så langt..
mvh Peter
Tusind tak for hjælpen Thomas! Det virker (selvfølgelig!)
Jeg er glad for at du ikke kan lade være med lige at læse et par indlæg, når nu du kigger ind på min side for at hjælpe. -og tak for de pæne ord om min side, det er jeg rigtig glad for!
psst. -de er virkelig go´e, de klatkager ;-)
Peter,
Hold da op, 1000 tak for de søde ord, både om opbygning, tekst, -og ros om mine billeder fra en prof fotograf, det luner :-)
Super at jeg har inspireret dig til at smutte i køkkenet og bage lidt cookies, -god fornøjelse!
Rigtig god jul til jer begge!
Du skal være logget ind for at skrive.