Hej
Nogen der har en god ide til at fjerne sider fra topmenuen på alle sider? Siderne skal ikke slettes men kunne tilgåes via link fra widget.
Pft
Hej
Nogen der har en god ide til at fjerne sider fra topmenuen på alle sider? Siderne skal ikke slettes men kunne tilgåes via link fra widget.
Pft
Her http://www.hmnielsen.dk/wp-content/uploads/2012/02/Menufunktionen.pdf er noget om menufunktionen - måske anvendeligt ?
Tak for input, men vil gerne beholde sitets hovedmenu, blot med nogle få menupunkter. Hovedmenuen er layoutet med knapper osv. så vil ikke udskifte den med en widget...
Kan du som beskrevet ikke udskifte hovedmenuen med en brugerdefineret ?
Kunne jeg godt men så skal jeg til at lave layout på den brugerdefinerede. Det synes jeg måske er lidt dobbelt arbejde når jeg har lavet layout på hovedmenuen med knapper og hoverfunktioner...
Tænker der må være en anden løsning. Har forsøgt med "Exclude pages from menu"-plugin, men det virker ikke på alle sider og er iøvrigt ikke testet med den nyeste version af WP.
Har du et link til ?
Vil den brugerdefinerede ikke bare arve layoutet.
Det plejer at være normalen.
Nej, har testet. Den viser bare en rå menu uden layout.
Er themaet ikke "eget" design ?
Headway
Kender kun headway fra deres "reklamevideo".
Er du sikker på, at det ikke bare er et flueben eller et x et eller andet sted.
Er ret overbevist om at man skal skabe sin egen CSS for at layoute den brugerdefinerede menu. Der må være en anden mulighed...
Er ret overbevist om at man skal skabe sin egen CSS for at layoute den brugerdefinerede menu. Der må være en anden mulighed...
Du skal være logget ind for at skrive.