Hej
Jeg sider i øjeblikket i planlægningsfasen på en ny side, og har i den forbindelse et lille problem.
På siden skal jeg have 2 blogs samt en række faste sider (og et galleri), i første omgang tænkte jeg, at det ville da være let nok med WP - jeg laver bare 2 katagorier (til hver sin blog) og linker til en side hvor en katagori vises istedet for hele bloggen. Problemet opstår når der skal laves en arkiv-style menu, hvor inlægene sorteres efter hvornår de er postet. Jeg blev rimeligt hurtig klar over at archive funktionen ikke kan sortere nogle katagorier fra.
Kan det lade sig gøre at lave siden sådan alligevel? Er der nogen der kender til (eller kan komme med hints til) hvordan dette kan implementeres? Det skal måske tilføjes at jeg ikke har noget imod at skulle skrive en del php selv - jeg skal bare lige peges i den rigtige retning.
Alternativt havde jeg kig på wordpress mu - men er dette ikke helt selvstændige blogs med forskellige "pages". Jeg vil nemlig gerne have det sat op så alle (2-3) brugere kan skrive og rette alle de faste sider, samt skrive blog-indlæg i deres blog (og jeg stoler så meget på dem, at der ikke sker noget ved at de har adgang til andres).
Er der andre alternativer jeg har overset.
Mvh
Jacob ask