Hej alle,
Jeg ved godt der findes op til flere indlæg på dette emne, men ikke desto mindre kan jeg simpelthen ikke få det til at fungere.
Sagen er at den har jeg opbygget et site lokalt ved hjælp af XAMPP. Nu skal jeg have flyttet det over på Unoeuro.com. Jeg kan enten vælge at lave en one-click installation på Unoeuro eller bare flytte filerne fra min egen computer og direkte til Unoeuro. Hvis jeg flytter filerne, så beder den om at installere wordpress når jeg går ind på mit domæne hos Unoeuro og så er alle plug-ins og temaer deaktiveret. Når jeg aktiverer dem, så sker der intet, og jeg står helt på bar bund.
Jeg har også prøvet at eksportere mit database fra localhost, hvilket virker fint. Jeg kan dog ikke importere den ved Unoeuro, da jeg kun har mulighed for at oprette en database. Hvis jeg gør dette, så får jeg fejlen: #1044 - Access denied for user
Jeg har selvfølgelig ændret det som jeg skulle i wp-config.
Spørgsmålet er hvad jeg gør galt og hvad er den rigtige måde at installere på? At lave one-click installation og så overskrive filerne på Unoeuro eller bare overføre filerne, således at databasen også ser ud til at være oprettet korrekt?