Vi har valgt Neoclassical 2R Tema til vores site, men vil gerne have flyttet venstre sidebar helt til venstre, så siden bliver symmetrisk med midterfeltet i midten! Er der nogen, derved, hvordan man gør det?
Vi er interesserede i, hvordan man laver ændringen, ikke i at installere et helt nyt tema.
Flytning af sidebar
(7 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
Skrevet 15 years siden #
-
Du er sikker på at man ikke kan tilrette det via temaets options når du er i admin mode.
Kan se temaet kan det du efterspørger.
http://www.pearsonified.com/theme/neoclassical/category/theme-features/ps din side ved one.com er en bondegård om at loade ;-)
Mvh JohnSkrevet 15 years siden # -
Tak for svar. Jeg er klar over, at der findes et neoclassical tema, som vi ønsker det, men havde problemer med den danske oversættelse, så derfor valgte vi 2R-varianten til en start.
Nu vil vi så gerne have smidt den ene sidebar om på den anden side af "midterfeltet", og jeg er bange for, at jeg ikke har så meget overblik over sagen, så jeg kan bruge dine tips.
Tænkte egentlig på, om det ikke var ret simpelt at opnå det ønskede udseende ved at ændre i temaets filer, og at der måske var en, der ved, lige præcis hvor det er, der skal ændres?
Skrevet 15 years siden # -
Er du skarp til HTML og CSS kan du sikkert flytte den.
Har ikke temaet så sagt med forbehold.Alternativt installer den engelske version og oversæt.
Skrevet 15 years siden # -
Den kolonne du skal flytte ligger i
sidebar.phpÅben
index.php,page.phpogsingle.phpi en texteditor og flyt kodestumpen<?php get_sidebar(); ?>på over<div id="content">Skrevet 15 years siden # -
Tusind tak - det var lige det råd, jeg søgte. Det virker!
Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not resolved