Jeg er igang med et Wordpress site som jeg ikke ønsker at søgemaskinerne har adgang til før at det er færdigt.
Jeg har derfor krydset af ud for nedenstående tekst i backend.
X = I would like to block search engines, but allow normal visitors
Kan jeg også lægge en Robot.txt fil i roden, som stopper Søge-robotterne, eller vil den konflikte med ovenstående Wordpress indstilling.
Kan jeg stoppe robotterne med denne tekst i min robot.txt - eller hvordan skal den se ud når jeg helt vil stoppe robotternes adgang til hele sitet?
User-Agent: *
Disallow: / All
Spørgsmål 2:
Jeg har læst i en anden tråd at one-click installation er noget fanden har skabt.
Jeg har brugt Unoeuro's Wordpress one-click installation til et site jeg ligge har installeret. Jeg har ikke lavet ret meget på sitet endnu så jeg kan sagtens starte forfra om nødvendigt.
Det jeg ønsker at vide omkring one-click installation er hvad det præcist er ved den type installation som er problematisk. Da jeg lavede min one-click installation kunne jeg ikke vælge dansk sprog. Og Backend sproget er så blevet på engelsk. Jeg har en 3 år gammel Wordpress hjemmeside og der er Backend på dansk. Det var en installation som jeg lavede manuelt.
Hvordan bestemmer man selv Backend sproget? Har det noget med sprogfiler at gøre?
Jeg har lige købt et tema fra Woo som hedder Canvas. Jeg har endnu ikke fundet ud af om der findes færdige danske sprogfiler til dette tema - kan jeg selv ordne det?
not a support question