Hejsa
Jeg har fået til opgave og lave en hjemmeside for nogen der skal arbejde med et nyt koncept, der kombinerer erfaringer fra scenen og sangteknik med personlige talent & udviklingsprocesser, der anvendes i erhvervslivet.
Jeg har fået et forslag til hvor man ønsker at side med der omtale gerne må se ud jeg havde håbet på jeg kunne lægge en PDF fil ind så det kunne ses - så hvis det kan jeg sende ud hvis man ønsker at få en bedre forståelse end den skriftlige jeg forsøger at give her.
Teamet skal gerne have sort baggrund og sorte sider/indlæg/mm og i bunden af sitet tastatur af et klaver.
Firma navnet er delt i to og skal have hver sin farve - den første del skal være orange og den anden del hvis og så taglinjen hvid. - (kan se at det skal være et foto som ligger fast i headeren for at det kan lad sig gøre)
- en startside med logo og evt kort beskrivelse af vores idegrundlag
- en side, der beskriver, de forløb vi arbejder med
- en kontakt side.
- siden hen kunne det også være fint at have en side hvor vi kan uploade billeder fra vores work shops, lægge links ind til eks. youtube sider mv.
Så det jeg vil høre om er om I har forslag til et gratis tema der kan dække disse behov eller om jeg skal ud på markedet og have lidt prof hjælp for at få det sat op da jeg kun har arbejdet med wordpress et lille års tid.
not a support question